پژوهش در آموزش علوم پزشکی
پنجشنبه 1 خرداد 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
سیاستهای دسترسی آزاد
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
تعهدات مجله و نویسنده
فرایند بررسی مقاله
اصول اخلاق نشر
سیاست تعارض منافع
سیاست آرشیو نشریه
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آرشیو چند رسانه ای
ویدئو پادکست
پادکست
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مکاتب و نظریه های روانشناسی پرورشی
(9258 دریافت)
تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
(7970 دریافت)
اعتبارسنجی و تحلیل عاملی تاییدی نسخه فارسی پرسشنامه کارکرد های مربیگری در کارکنان بیمارستانی
(7724 دریافت)
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان
(6059 دریافت)
مقایسه تأثیر دو الگوی آموزشی معلم مدار و فرد مدار بر میزان یادگیری مهارتهای دانشجویان پرستاری
(5941 دریافت)
رابطه تاب آوری و سبک های دلبستگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
(5922 دریافت)
الگومداری و منتورینگ (مربی گری) درآموزش پرستاری: یک مطالعه مروری
(5446 دریافت)
نقش سلامت معنوی و ذهن آگاهی در سرمایه روانشناختی دانشجویان
(5354 دریافت)
بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1392
(5171 دریافت)
نقش ابعاد یادگیری خودراهبر در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
(5165 دریافت)
بازاندیشی در آموزش پزشکی : مروری بر مفاهیم، مدل ها، اصول و روش های تدریس بازاندیشی
(5019 دریافت)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM)
(4636 دریافت)
همبستگی عزت نفس و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مامایی
(4608 دریافت)
رابطه سازگاری شغلی با توانمندسازی روانشناختی و فرسودگی شغلی اعضای هیات علمی
(4359 دریافت)
بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
(4348 دریافت)
بررسی میزان آگاهی پرسنل و دانشجویان از اصول اخلاق حرفهای در حیطه های ارتباطی، قانونی و اخلاقی
(4331 دریافت)
آموزش مبتنی بر عملکرد چیست؟
(4300 دریافت)
آموزش بین حرفه ای: راه کاری جهت بهبود مراقبت سلامت
(4284 دریافت)
رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی
(4180 دریافت)
ارزشیابی اثر بخشی برنامه کارآموزی در عرصه دانشجویان پرستاری با استفاده از الگوی کرک پاتریک
(4173 دریافت)
بررسی راهکار های کاهش شکاف بین دانش نظری با عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز
(4089 دریافت)
پژوهش های کیفی در آموزش (1)
(3867 دریافت)
تاثیر کاربرد روش یادگیری کوآنتومی بر یادگیری های درسی دانشجویان
(3777 دریافت)
بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش نگرش بین حرفه ای تیم سلامت(AHPQ) در ایران
(3775 دریافت)
بررسی ابعاد ساختاری سازمان های دانش محور - مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان
(3751 دریافت)
تأثیر نرم افزار آموزشی بر یادگیری مهارت های بالینی دانشجویان
(3738 دریافت)
ارتباط باورهای انگیزشی یادگیری و ابعاد منبع کنترل با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
(3700 دریافت)
بررسی میزان رعایت ایمنی بیمار بر اساس استانداردهای بیمارستان های دوستدار بیمار در مراکز آموزشی، درمانی شهر رشت
(3680 دریافت)
مقایسه دانش و نگرش دانشجویان آموزش مجازی با دانشجویان غیر مجازی در مورد آموزش الکترونیکی
(3649 دریافت)
بررسی میزان اثربخشی آموزش با رویکرد حل مسأله بر عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه نیمه تجربی
(3637 دریافت)
رابطه بین خلاقیت هیجانی با اشتیاق تحصیلی دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد
(3625 دریافت)
ویژگی های یک استاد خوب و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی
(3586 دریافت)
بررسی وضعیت خودشکوفایی با برخی از عوامل جمعیتشناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1394
(3565 دریافت)
رابطه هیجان های تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
(3548 دریافت)
پروفشنالیزم (حرفهای گری) پزشکی و آموزش آن به دانشجویان
(3546 دریافت)
اولویت بندی موضوعات پژوهش در آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روش دلفی
(3540 دریافت)
بررسی ویژگی های تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری- مامایی
(3529 دریافت)
ضرورت کاربرد نقشه های مفهومی در آموزش بالینی دانشجویان
(3528 دریافت)
بررسی مشکلات آموزش بالینی و ارائهی راهکارهایی برای بهبود کیفیت آن از دیدگاه دانشجویان رشته مامایی
(3468 دریافت)
نقش سرمایه روانشناختی در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان دانشکده تغذیه و صنایع غذایی
(3424 دریافت)
بررسی همبستگی خودکارآمدی با عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری کارآموز در عرصه
(3357 دریافت)
رابطه هوش هیجانی و توانمندسازی کارکنان مراکز بهداشت استان گیلان
(3350 دریافت)
بررسی مهارتهای مدیریتی مورد نیاز دانشجویان پزشکی از دیدگاه دانشجویان و پزشکان شاغل: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی ایران
(3344 دریافت)
بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر الگوی باور بهداشتی بر میزان رعایت احتیاط های استاندارد در دانشجویان پزشکی
(3338 دریافت)
بررسی وضعیت ابعاد عزت نفس در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان
(3327 دریافت)
فراوانی و علل خطاهای پرستاری و موانع گزارش دهی آن در دانشجویان اتاق عمل
(3326 دریافت)
بررسی ارتباط پیشرفت تحصیلی با علاقه به رشته تحصیلی در دانشجویان پرستاری
(3317 دریافت)
بررسی وضعیت آموزش پرستاران در رابطه با مقابله با حوادث غیر مترقبه
(3302 دریافت)
مقایسه ی تاثیر دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر اصل اول آموزش در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان
(3297 دریافت)
تبیین فرآیند حرفه ای گرایی دانشجویان پزشکی در بالین
(3293 دریافت)
جمع کل آمار: 759476