[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
ثبت شده در

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
سامانه جامع رسانه های کشور

..
:: سیاست‌های دسترسی آزاد ::
 | تاریخ ارسال: 1402/4/19 | 
سیاست‌های دسترسی آزاد

فلسفه انتشار در نشریات دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر مبنای پژوهش به نفع عموم است و همچنین گفتنی است که تحقیقات محصول سرمایه‌گذاری جامعه است و ثمره آن نیز باید بدون تبعیض و مرزبندی در اختیار عموم جامعه قرار گیرد. به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمامی نشریات خود را به صورت دسترسی آزاد و رایگان ارائه می‌کند. خوانندگان مقالات را می‌توانند به صورت رایگان دانلود و یا به اشتراک بگذارند.
 

حق مولف
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی به صاحب امتیازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطابق بیانیه بتسدا در خصوص انتشار دسترسی آزاد در ۲۰ ژوئن ۲۰۰۳؛ به طور کامل الزامات انتشار دسترسی آزاد را طبق Creative Commons Attribution licence (CC-BY-NC) رعایت می‌کند. حق مولف برای نویسندگان محفوظ خواهد بود و  آن‌ها می‌توانند مقالات‌شان را به اشتراک بگذارند و یا در واسپارگاه‌ها آرشیوسازی نمایند. این بدین معنی است که این مقالات می توانند به راحتی به اشتراک‌ گذاشته شوند و مورد استفاده قرار گیرند؛ مادامی که به آن‌ به درستی استناد شوند. مقاله‌های منتشره در نشریات دانشگاه علوم پزشکی گیلان بلافاصله در واسپارگاه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند. مقالات نشریات دانشگاه علوم پزشکی گیلان می‌توانند توسط مخاطبان به اشتراک گذاشته شوند، به صورت نسخه چاپی منتشر شوند، آرشیو شوند، و در سرفصل‌های درسی گنجانده شوند. جهت مطالعه بیشتر در خصوص این سیاست‌ها می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.
 
دفعات مشاهده: 356 بار   |   دفعات چاپ: 51 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: سایر مطالب این بخش: ::
پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education