برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (22727 مشاهده)
تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (20402 مشاهده)
ارزشیابی اثر بخشی برنامه کارآموزی در عرصه دانشجویان پرستاری با استفاده از الگوی کرک پاتریک (20001 مشاهده)
پروفشنالیزم (حرفه‌ای گری) پزشکی و آموزش آن به دانشجویان (19816 مشاهده)
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (17891 مشاهده)
مقایسه دو روش سخنرانی سنتی و سخنرانی همراه با case در آموزش فیزیولوژی غدد (15611 مشاهده)
اولویت بندی موضوعات پژوهش در آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روش دلفی (14657 مشاهده)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (14409 مشاهده)
بررسی همبستگی خودکارآمدی با عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری کارآموز در عرصه (14345 مشاهده)
رابطه تاب آوری و سبک های دلبستگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (14175 مشاهده)
نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی: اولویت‌ها- راهکارها (14061 مشاهده)
بررسی چگونگی استفاده از روشهای یادگیری بالینی و عوامل موثر بر آن (13777 مشاهده)
آنالیز آزمون های چند گزینه ای دروس تخصصی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1388 (13738 مشاهده)
طراحی ابزار سنجش بهره وری نیروی انسانی (13486 مشاهده)
تدریس اثربخش؛ رویکردی براساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان (13327 مشاهده)
تعیین عوامل ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (13186 مشاهده)
بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش نگرش بین حرفه ای تیم سلامت(AHPQ) در ایران (13130 مشاهده)
نقش ابعاد یادگیری خودراهبر در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (12998 مشاهده)
دیدگاه دانشجویان پرستاری درمورد نقش پرستاران درآموزش بالینی آن‌ها از طریق یادگیری اجتماعی (12749 مشاهده)
ویژگی‌های استاد خوب از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (12731 مشاهده)
مقایسه تأثیر دو الگوی آموزشی معلم مدار و فرد مدار بر میزان یادگیری مهارتهای دانشجویان پرستاری (12710 مشاهده)
بررسی نظرات اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در خصوص عوامل ایجاد انگیزه شغلی (12708 مشاهده)
الگومداری و منتورینگ (مربی گری) درآموزش پرستاری: یک مطالعه مروری (12616 مشاهده)
بررسی وضعیت ابعاد عزت نفس در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان (12612 مشاهده)
بررسی نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1386 (12357 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مکاتب و نظریه های روانشناسی پرورشی (9318 دریافت)
تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (8127 دریافت)
اعتبارسنجی و تحلیل عاملی تاییدی نسخه فارسی پرسشنامه کارکرد های مربیگری در کارکنان بیمارستانی (7804 دریافت)
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (6117 دریافت)
رابطه تاب آوری و سبک های دلبستگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (6020 دریافت)
مقایسه تأثیر دو الگوی آموزشی معلم مدار و فرد مدار بر میزان یادگیری مهارتهای دانشجویان پرستاری (5975 دریافت)
الگومداری و منتورینگ (مربی گری) درآموزش پرستاری: یک مطالعه مروری (5518 دریافت)
نقش سلامت معنوی و ذهن آگاهی در سرمایه روانشناختی دانشجویان (5467 دریافت)
نقش ابعاد یادگیری خودراهبر در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (5298 دریافت)
بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1392 (5229 دریافت)
بازاندیشی در آموزش پزشکی : مروری بر مفاهیم، مدل ها، اصول و روش های تدریس بازاندیشی (5186 دریافت)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (4728 دریافت)
همبستگی عزت نفس و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مامایی (4660 دریافت)
بررسی میزان آگاهی پرسنل و دانشجویان از اصول اخلاق حرفه‎ای در حیطه های ارتباطی، قانونی و اخلاقی (4464 دریافت)
بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (4419 دریافت)
رابطه سازگاری شغلی با توانمندسازی روان‌شناختی و فرسودگی شغلی اعضای هیات علمی (4410 دریافت)
آموزش بین حرفه ای: راه کاری جهت بهبود مراقبت سلامت (4356 دریافت)
آموزش مبتنی بر عملکرد چیست؟ (4351 دریافت)
ارزشیابی اثر بخشی برنامه کارآموزی در عرصه دانشجویان پرستاری با استفاده از الگوی کرک پاتریک (4261 دریافت)
رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی (4242 دریافت)
بررسی راهکار های کاهش شکاف بین دانش نظری با عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز (4223 دریافت)
پژوهش های کیفی در آموزش (1) (3918 دریافت)
بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش نگرش بین حرفه ای تیم سلامت(AHPQ) در ایران (3857 دریافت)
تاثیر کاربرد روش یادگیری کوآنتومی بر یادگیری های درسی دانشجویان (3832 دریافت)
بررسی ابعاد ساختاری سازمان های دانش محور - مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان (3825 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 28338 بازدید)
راهنمای نگارش ( 17146 بازدید)
آدرس ( 10908 بازدید)
نمایه ها ( 9805 بازدید)
اعضاء شورای نویسندگان ( 8852 بازدید)
اهداف ( 8700 بازدید)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 8430 بازدید)
فرایند بررسی مقالات ( 8053 بازدید)
شیوه نگارش فهرست منابع ( 6195 بازدید)
اطلاعات نشریه ( 2005 بازدید)
برای نویسندگان ( 1547 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
راه‌اندازی پایگاه جدید ( 45 ارسال)
مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی در Scopus نمایه‌ می‌شود. ( 24 ارسال)
راهنمای نگارش ( 24 ارسال)
اعضاء شورای نویسندگان ( 23 ارسال)
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 22 ارسال)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 22 ارسال)
آدرس ( 20 ارسال)
نمایه شدن مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی در بانک اطلاعات نشریات کشور Magiran ( 14 ارسال)
نمایه شدن فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی در پایگاه اطلاعات علمی(SID) ( 13 ارسال)
اهداف ( 12 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 1887 چاپ)
آدرس ( 1067 چاپ)
راهنمای نگارش ( 1049 چاپ)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 946 چاپ)
اهداف ( 943 چاپ)
اعضاء شورای نویسندگان ( 927 چاپ)
فرایند بررسی مقالات ( 820 چاپ)
نمایه ها ( 817 چاپ)
شیوه نگارش فهرست منابع ( 664 چاپ)
مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی در Scopus نمایه‌ می‌شود. ( 423 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می‌باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by: Yektaweb