پژوهش در آموزش علوم پزشکی
جمعه 27 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
سیاستهای دسترسی آزاد
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
تعهدات مجله و نویسنده
فرایند بررسی مقاله
اصول اخلاق نشر
سیاست تعارض منافع
سیاست آرشیو نشریه
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آرشیو چند رسانه ای
ویدئو پادکست
پادکست
دوره 15، شماره 2 - ( 1402 )
اهمیت اخلاق در استفاده از هوش مصنوعی در آموزش پزشکی
ص. 4-1
10.32592/rmegums.15.2.1
شقایق صراف زاده
،
احسان ابوطالب
*
چکیده
(4022 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1264 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(482 مشاهده)
بررسی ارتباط فرسودگی تحصیلی با خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم
ص. 14-5
10.32592/rmegums.15.2.5
فاطمه شریفی فرد
،
مهسا حاجی محمدحسینی
*
،
محسن فارسی
،
آیدا مهدی پور
،
فائزه طهماسبی
،
اعظم حیدرپور
چکیده
(1721 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(840 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(1520 مشاهده)
عوامل موثر بر استرس شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: عدالت سازمانی و تعارض کار ـ خانواده
ص. 25-15
10.32592/rmegums.15.2.15
زهرا پورحبیبی
،
مجید برادران
،
مائده میرزائی ملاطی
*
،
سمیه شکرگزار
،
لیلا مکوندی
چکیده
(1709 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(514 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(733 مشاهده)
تبیین درک دانشجویان پرستاری از صلاحیت حرفه ای اساتید: تحلیل محتوای کیفی
ص. 35-26
10.32592/rmegums.15.2.26
هما وجدانی
،
فاطمه طالبیان
،
علی مرادی
،
اکرم ثناگو
*
،
لیلا جویباری
چکیده
(1730 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(551 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(850 مشاهده)
اثربخشی روش آموزشی کلاس وارونه مبتنی بر مدل طراحی آموزشی ADDIE در دانشجویان آموزش جامعهنگر علوم سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
ص. 46-36
10.32592/rmegums.15.2.36
سمیه اکبری فارمد
*
،
سمیه شاکریان
چکیده
(1510 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(671 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(1351 مشاهده)
ارائه الگوی اشتیاق شغلی از دیدگاه مدیران هیات علمی و دیگر مدیران دانشگاه براساس تحلیل داده بنیاد (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی گیلان)
ص. 60-47
10.32592/rmegums.15.2.47
زهرا پورحبیبی
،
سید رضا سید جوادین
،
شهامت حسینیان
*
،
محمد تابان
چکیده
(1226 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(497 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(1191 مشاهده)
شناسایی مولفههای اثرگذار برشکل گیری برنامه درسی پنهان همدلی بالینی دستیاران دانشگاه های علوم پزشکی
ص. 72-61
10.32592/rmegums.15.2.61
شهلا رحیمی
،
پروین صمدی
*
،
پروین احمدی
چکیده
(1142 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(414 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(1074 مشاهده)
بررسی میزان رضایتمندی روش تدریس کلاس وارونه در مقایسه با آموزش با ارائه محتوای الکترونیکی و روش سخنرانی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی
ص. 83-73
10.32592/rmegums.15.2.73
الهام ناوی پور
،
مهدی ربیعی
،
حمیده یزدی مقدم
*
چکیده
(1205 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(588 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(932 مشاهده)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS