Journal archive for Google Scholar Robot!
Research in Medical Education
پژوهش در آموزش علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 7, Number 1 (2015-3)
Teaching Approaches Based on Constructivism an Appropriate Teaching Approach in Medical Sciences
رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of an Educational Intervention Based on Health Belief Model on the Standard Precautions among Medical Students of Rafsanjan University of Medical Sciences
بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر الگوی باور بهداشتی بر میزان رعایت احتیاط های استاندارد در دانشجویان پزشکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Interprofessional Education: the Strategy to Improve Health Care
آموزش بین حرفه ای: راه کاری جهت بهبود مراقبت سلامت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying Effective Factors on Quality of Nursing Curriculum and Their Competence
شناسایی عوامل موثر بر کیفیت برنامههای آموزشی و تاثیر آن بر توانمندیهای حرفه ای پرستاران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Nursing Students Viewpoints about Educational Motivation and its Related Factors in Ahvaz Jundishapur University of Medical Sciences
بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Prevalence of Burnout in the Residents of Kashan and Isfahan Universities of Medical Sciences in 2012
شیوع فرسودگی شغلی در دستیاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و اصفهان در سال1392
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effect of Faculty Training Programs on Improving Quality of Residency Exams in 2013-2014
تاثیر کارگاههای آموزشی بر تدوین سوالات چند گزینهای امتحانات ارتقاء دستیاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluation Attitudes of Clinical Medicine and Basic Sciences Teachers about Peer-Assisted Learning in Babol University of Medical Science
دیدگاه اساتید پزشکی بالینی و علوم پایه در ارتباط با اثرات بالقوه سیستم آموزش به کمک همتایان در دانشگاه علوم پزشکی بابل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Academic Self-Efficacy and Interpersonal Relations Skills of Students in the evaluation based on Blending Learning
بررسی نقش خودکارآمدی تحصیلی و مهارتهای ارتباطی بین فردی بر دیدگاه دانشجویان در ارزشیابی مبتنی بر آموزش تلفیقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Pop Quiz: a method for teaching and evaluation of students
نامه به سردبیر: پاپ کوییز-آزمونی برای آموزش و ارزشیابی دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles