پژوهش در آموزش علوم پزشکی
سه شنبه 29 مهر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
سیاستهای دسترسی آزاد
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
تعهدات مجله و نویسنده
فرایند بررسی مقاله
اصول اخلاق نشر
سیاست تعارض منافع
سیاست آرشیو نشریه
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آرشیو چند رسانه ای
ویدئو کست های چکیده مقالات
ویدئو پادکست
پادکست
دوره 15، شماره 4 - ( 1402 )
تبیین نقش اساتید علوم پزشکی در محیطهای یادگیری الکترونیکی: تحلیل محتوای کیفی
ص. 12-1
10.32592/rmegums.15.4.1
غلامرضا عبداله زاده استخری
*
،
کامران محمدخانی
،
پریوش جعفری
،
نادرقلی قورچیان
چکیده
(1583 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(577 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(725 مشاهده)
|
نکات برجسته
شایستگیهای مدرسان آموزش پزشکی در آموزش مبتنی بر شبیهسازی:یک مطالعه فنومنولوژی توصیفی
ص. 23-13
10.32592/rmegums.15.4.13
فرانک اسدی شریف
،
جهانگیر یاری حاج عطالو
*
،
عیسی رضایی
،
یوسف ادیب
،
عزیز کامران
چکیده
(1298 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(489 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(885 مشاهده)
|
نکات برجسته
مقایسه یادگیری دانشجویان علوم پزشکی در دو روش سخنرانی و یادگیری مشارکتی در درس «تفسیر موضوعی قرآن کریم»
ص. 31-24
10.32592/rmegums.15.4.24
میترا بهرامی
،
معصومه صیدی
*
،
رویا رشتی
چکیده
(1212 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(417 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(651 مشاهده)
ارزیابی اثربخشی آموزش مبتنی بر سناریو به دو روش حضوری و ترکیبی بر یادگیری دانشجویان اتاق عمل
ص. 41-32
10.32592/rmegums.15.4.32
محمد علی منتصری
،
زهره بادیه پیمای جهرمی
،
زهرا شادفرد
،
زهرا پیشگر
،
محبوبه تقی زادگان زاده
*
چکیده
(1890 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(669 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(1487 مشاهده)
|
نکات برجسته
شناسایی چالش ها و راهکارهای مناسب برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور: یک پژوهش کیفی
ص. 54-42
10.32592/rmegums.15.4.42
راحله سموعی
،
حسن اشرفی ریزی
*
،
محمدرضا سلیمانی
،
نیکو یمانی
،
زهرا کاظم پور
چکیده
(1564 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(631 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(1003 مشاهده)
|
نکات برجسته
ارتباط خودکارآمدی بالینی با تنش روانی در محیط بالین در دانشجویان پرستاری
ص. 63-55
10.32592/rmegums.15.4.55
سجاد امیری بنیاد
*
،
محمد معین سلگی
،
هیوا اعظمی
،
مهرداد ملکی جاماسبی
،
محیا آرایشگری
،
محمد مومیوند
چکیده
(1745 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(650 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(871 مشاهده)
|
نکات برجسته
تاثیر آموزش نقشه مفهومی بر فرایند رویکرد مطالعه دانشجویان پرستاری
ص. 71-64
10.32592/rmegums.15.4.64
ملیحه عباسی
،
نادیا کلبادی نژاد
*
،
مریم بیک محمدی
چکیده
(1291 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(472 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(612 مشاهده)
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آموزش بالینی مبتنی بر پاسخگویی اجتماعی برای دوره پزشکی عمومی: یک مطالعه ترکیبی
ص. 85-72
10.32592/rmegums.15.4.72
غلامعلی دهقانی
،
یوسف ادیب
*
،
مهستی علیزاده
،
وحیده ترمه زنوزی
،
احمد پورعباس
چکیده
(1225 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(596 دریافت)
|
متن کامل (HTML)
(1215 مشاهده)
|
نکات برجسته
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS