Journal archive for Google Scholar Robot!

Research in Medical Education

پژوهش در آموزش علوم پزشکی



Volume 7, Number 2 (2015-7)


Duties and Performance of Academic Advisors from the Students' Perspective
دیدگاه دانشجویان نسبت به وظایف و عملکرد اساتید راهنما
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Awareness of Ardabil Medical Students in the Use of Electronic Information Resources
بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Study on Status of Knowledge Translation in Qazvin University of Medical Sciences
وضعیت ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی قزوین
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Nurse and Midwifery Students' Satisfaction of Clinical Education in Hospitals of Zahedan
رضایتمندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی از وضعیت آموزش بالینی در بیمارستان‌های آموزشی زاهدان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of Achieving to Clinical objectives in Nursing Students in Critical Care Units
بررسی میزان دستیابی دانشجویان پرستاری به اهداف آموزشی کارورزی بالینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Nurses' Perceptions about Facilitators and Barriers of Implementation of Evidence-Based practice
عوامل تسهیل کننده و بازدارنده به کارگیری مراقبت مبتنی بر شواهد از دیدگاه پرستاران مراکزآموزشی درمانی گیلان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of Validity and Reliability of Attitudes to Health Professionals Questionnaire (AHPQ) in Iran
بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش نگرش بین حرفه ای تیم سلامت(AHPQ) در ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effective Factors on Adaptation of Theoretical Education and Practical Nursing Care
عوامل مؤثر بر انطباق آموزش نظری و مراقبت بالینی پرستاران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Faculty Members Experience About Teaching of Medical Professionalism in Qazvin University of Medical Sciences
تجربه اعضائ هیات علمی در آموزش تعهدات حرفه ای به دانشجویان علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles