- ارزیابی برنامهای: رویکرد نوین ارزیابی دانشجویان در آموزش پزشکی قرن حاضر
حمید مهدوی فرد * - تبیین مولفه های آموزش مبتنی بر مهارت در آموزش عالی با رویکرد کیفی
شهرام مهرآور گیگلو *، عادل زاهد بابلان - ترجمه و تعیین ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس سنجش رفتارهای مراقبتی کارکنان و دانشجویان مراقب سلامت
عباس حیدری، زهراسادات منظری، محمد رجب پور * - تاثیر رویکرد آموزش تلفیقی بر یادگیری و رضایت دانشجویان داروسازی: مطالعه گروههای کوچک و نقشه ذهن در مقابل سخنرانی، در درس گیاهان دارویی در دوران کووید-19 19
یحیی محمدی، یاسر سموئی، مجید زارع بیدکی، سیده بنت الهدی موسوی، سیده فاطمه عسکری * - ارزشیابی وضعیت ارزیابی دروس بالینی دانشجویان پزشکی در آموزش مجازی
نرجس محرمی، مهسا شکور * - بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی عمومی در رابطه با بکارگیری راهنمای یادگیری در دوره آموزش بالینی
شکیبا السادات طباطبایی، فاطمه کشمیری * - مقایسه تطبیقی برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد پرستاری اورژانس ایران و دانشگاه موناش استرالیا
مهدیه مطیعی، نرگس ارسلانی، مسعود فلاحی خشکناب * - بررسی سطوح فرسودگی شغلی و عوامل همراه آن در کارورزان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
مهنوش صادقی، نگار پوروخشوری، محمدرسول خلخالی، آبتین حیدرزاده *، مهوش غلامحسین زاده
- سال 1403
- سال 1403
- سال 1402
- سال 1401
- سال 1400
- سال 1399
مقالات در دست چاپ
- جایگاه دفترتوسعه آموزش (EDO) در ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی: یک مطالعه کیفی
مریم آویژگان، اکرم صادقیان *
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1403، جلد 16، شماره2
- شاپای چاپی: 2008-952X
- شاپای الکترونیکی: 2008-7284
- مدیر مسئول: دکتر حسین خوشرنگ
- سردبیر: دکتر میرسعید عطارچی
- صاحب امتیاز: دانشگاه علوم پزشکی گیلان
پایگاههای نمایه کننده
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 1455 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 162 کاربر
- تمام بازدیدها: 7931365 بازدید
- بازدید 24 ساعت قبل: 767 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 1404 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 420 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد