، مسعود فلاحی خشکناب*
، نرگس ارسلانی
، سمانه عصارزاده
، نسیم صادقی محلی
، پریسا رسولی
، تابان نعمتی فرد
بررسی تاثیر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی بر مهارت تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری و طراحی برنامه مراقبت پرستاری
مقایسه اثربخشی ارزشیابی به روش کارپوشه و مشاهده مستقیم مهارتهای بالینی، برگرایش دانشجویان پرستاری نسبت به تفکر انتقادی
، اعظم کرامی
، لیلا میر شکاری لیلا میر شکاری
، زهرا شهسواری
، زهرا شخمگر
، اکرم ثناگو
، اشرف صالحی*