[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
ثبت شده در

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
سامانه جامع رسانه های کشور

..
:: دوره 13، شماره 2 - ( 1400 ) ::
جلد 13 شماره 2 صفحات 3-1 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیرات همه گیری کووید 19 بر ارزیابی دانشجویان پزشکی: دیدگاه دانشجویی
منصور محسن آبادی* ، سحر کرمی
دانشجوی دکترای آموزش پزشکی، گروه آموزش پزشکی، دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران ، mansoormohsenabadi@yahoo.com
چکیده:   (2038 مشاهده)
آموزش و ارزیابی برنامه درسی پزشکی تحت تأثیر بحران جهانی کووید 19 قرار گرفته است. ارزیابی الکترونیکی در طی بحران جهانی کووید 19 منجر به استرس و اضطراب در دانشجویان و مربیان پزشکی شده که در نظر گرفتن برخی از توصیه ها و راهکارها می تواند اضطراب و دلهره آنها را کاهش دهد.
واژه‌های کلیدی: یادگیری الکترونیکی، پاندمی، کووید ۱۹، ارزیابی، دانشجو ی پزشکی
متن کامل [PDF 457 kb]   (627 دریافت) |   |   متن کامل (HTML)  (579 مشاهده)  
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: تخصصي
فهرست منابع
1. Al-Balas M, Al-Balas HI, Jaber HM, Obeidat K, Al-Balas H, Aborajooh EA, et al. Distance learning in clinical medical education amid COVID-19 pandemic in Jordan: current situation, challenges, and perspectives. BMC Medical Education 2020; 20 (1): 1-7. https://doi.org/10.1186/s12909-020-02257-4 [DOI:10.1186/s12909-020-02428-3]
2. González T, De La Rubia M, Hincz K, Comas-Lopez M, Subirats L, Fort S, et al. Influence of COVID-19 confinement in students performance in higher education 2020; 15(10): e0239490. [DOI:10.1371/journal.pone.0239490]
3. Jervis CG, Brown LR. The prospects of sitting 'end of year' open book exams in the light of COVID-19: A medical student's perspective. Medical Teacher 2020; 42 (7): 830- 1. [DOI:10.1080/0142159X.2020.1766668]
4. Sani I, Hamza Y, Chedid Y, Amalendran J, Hamza N. Understanding the consequence of COVID-19 on undergraduate medical education: Medical students' perspective. Annals of Medicine and Surgery 2020; 58: 117- 9. [DOI:10.1016/j.amsu.2020.08.045]
5. Pace EJ, Khera GK. The equity of remote-access open-book examinations during Covid-19 and beyond: Medical students' perspective. Medical Teacher 2020; 42 (11): 1314-1318 . [DOI:10.1080/0142159X.2020.1783438]
ارسال پیام به نویسنده مسئول



XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mohsenabadi M, Karami S. Impact of COVID-19 pandemic on assessment of medical students: a student’s perspective. RME 2021; 13 (2) :1-3
URL: http://rme.gums.ac.ir/article-1-1039-fa.html

محسن آبادی منصور، کرمی سحر. تأثیرات همه گیری کووید 19 بر ارزیابی دانشجویان پزشکی: دیدگاه دانشجویی. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. 1400; 13 (2) :1-3

URL: http://rme.gums.ac.ir/article-1-1039-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 13، شماره 2 - ( 1400 ) برگشت به فهرست نسخه ها
پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education