Journal archive for Google Scholar Robot!
Research in Medical Education
پژوهش در آموزش علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 13, Number 2 (2021-6)
Attitude of Dental Students about effective factors on Attendance in Theoretical Classes
عوامل مؤثر بر حضور درکلاس های درس نظری از دیدگاه دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explanation and Identification of the Entrepreneurial Competencies of Faculty Members Based on Grounded Theory Approach
تبیین وشناسایی شایستگیهای کارآفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور با رویکرد داده بنیاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the Efficacy of Portfolio and Direct Observation of Procedural Skills (DOPS) Model, on Nursing Students Disposition Toward Critical Thinking
مقایسه اثربخشی ارزشیابی به روش کارپوشه و مشاهده مستقیم مهارتهای بالینی، برگرایش دانشجویان پرستاری نسبت به تفکر انتقادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Impact of Components of Organizational Culture on Components of the Faculty Members᾽ Development
تاثیر مولفه های فرهنگ سازمانی برمولفه های بهسازی اعضای هیات علمی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Concept Mapping on Nursing Students' Critical Thinking Skills and Nursing Care Plan Design
بررسی تاثیر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی بر مهارت تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری و طراحی برنامه مراقبت پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Resilience and Academic Burnout among Faculty Members
ارتباط میان تابآوری و فرسودگی آکادمیک اعضاء هیئت علمی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Comparative Study of the New Curriculum of Nursing PhD Education System in Iran and Duke University of America
بررسی تطبیقی برنامه درسی نظام آموزشی جدید دوره دکتری پرستاری ایران و دانشگاه دوک امریکا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Impact of COVID-19 pandemic on assessment of medical students: a student’s perspective
تأثیرات همه گیری کووید 19 بر ارزیابی دانشجویان پزشکی: دیدگاه دانشجویی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles