Journal archive for Google Scholar Robot!

Research in Medical Education

پژوهش در آموزش علوم پزشکی



Volume 13, Number 2 (2021-6)


Attitude of Dental Students about effective factors on Attendance in Theoretical Classes
عوامل مؤثر بر حضور درکلاس های درس نظری از دیدگاه دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explanation and Identification of the Entrepreneurial Competencies of Faculty Members Based on Grounded Theory Approach
تبیین وشناسایی شایستگی‌های کارآفرینی اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور با رویکرد داده بنیاد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing the Efficacy of Portfolio and Direct Observation of Procedural Skills (DOPS) Model, on Nursing Students Disposition Toward Critical Thinking
مقایسه اثربخشی ارزشیابی به روش کارپوشه و مشاهده مستقیم مهارت‌های بالینی، برگرایش دانشجویان پرستاری نسبت به تفکر انتقادی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Impact of Components of Organizational Culture on Components of the Faculty Members᾽ Development
تاثیر مولفه های فرهنگ سازمانی برمولفه های بهسازی اعضای هیات علمی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Concept Mapping on Nursing Students' Critical Thinking Skills and Nursing Care Plan Design
بررسی تاثیر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی بر مهارت تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری و طراحی برنامه مراقبت پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Resilience and Academic Burnout among Faculty Members
ارتباط میان تاب‌آوری و فرسودگی آکادمیک اعضاء هیئت علمی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Comparative Study of the New Curriculum of Nursing PhD Education System in Iran and Duke University of America
بررسی تطبیقی برنامه درسی نظام آموزشی جدید دوره دکتری پرستاری ایران و دانشگاه دوک امریکا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Impact of COVID-19 pandemic on assessment of medical students: a student’s perspective
تأثیرات همه گیری کووید 19 بر ارزیابی دانشجویان پزشکی: دیدگاه دانشجویی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles