بررسی نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گناباد درباره تأثیر مؤلفههای مدیریت دانش در شکلگیری همآفرینی ارزش دانشگاهی
تأثیرگذاری آموزش سنتی با آموزش مبتنی بر مورد در ارتقای انگیزش تحصیلی و یادگیری در درس فیزیولوژی دانشجویان پرستاری (مطالعه تجربی)
بررسی روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه "بیماری روانی: نگرش حرفه های بالینی" در دانشجویان سال آخر پزشکی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز
طراحی و تولید محتوای آموزش الکترونیکی تعاملی مبتنی بر نیازسنجی و تأثیر آن بر یادگیری خودتنظیم و عملکرد درسی دانشجویان داروسازی