Journal archive for Google Scholar Robot!
Research in Medical Education
پژوهش در آموزش علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 15, Number 4 (2024-1)
Design and Validation of Clinical Education Curriculum Pattern Based on Social Accountability for General Medicine Course: A Mixed Method Study
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آموزش بالینی مبتنی بر پاسخگویی اجتماعی برای دوره پزشکی عمومی: یک مطالعه ترکیبی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Concept Map Training on the Process of Study in Nursing Students
تاثیر آموزش نقشه مفهومی بر فرایند رویکرد مطالعه دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Clinical Self- Efficacy and Psychological Stress in Clinical Setting in Nursing Students
ارتباط خودکارآمدی بالینی با تنش روانی در محیط بالین در دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying the Challenges and Appropriate Solutions for Holding Comprehensive Exam for PhD Students in the Medical Sciences Universities: a Qualitative Research
شناسایی چالش ها و راهکارهای مناسب برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور: یک پژوهش کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluating the Effectiveness of Scenario-Based Training through Face-To-Face and Blended Methods on Learning of Operating Room Students
ارزیابی اثربخشی آموزش مبتنی بر سناریو به دو روش حضوری و ترکیبی بر یادگیری دانشجویان اتاق عمل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of Medical Studentsʹ Learning with Two Methods of lecture and Cooperative Learning in the Lesson “Subjects Interpretation of the Holy Quran”
مقایسه یادگیری دانشجویان علوم پزشکی در دو روش سخنرانی و یادگیری مشارکتی در درس «تفسیر موضوعی قرآن کریم»
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Competencies of Medical Education Instructors in Simulation-based Learning: a Descriptive Phenomenological Study
شایستگیهای مدرسان آموزش پزشکی در آموزش مبتنی بر شبیهسازی:یک مطالعه فنومنولوژی توصیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining the Role of Medical Teachers in Electronic Learning Environments: Qualitative Content Analysis
تبیین نقش اساتید علوم پزشکی در محیطهای یادگیری الکترونیکی: تحلیل محتوای کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles