Journal archive for Google Scholar Robot!
Research in Medical Education
پژوهش در آموزش علوم پزشکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 15, Number 4 (2024-1)
Design and Validation of Clinical Education Curriculum Pattern Based on Social Accountability for General Medicine Course: A Mixed Method Study
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آموزش بالینی مبتنی بر پاسخگویی اجتماعی برای دوره پزشکی عمومی: یک مطالعه ترکیبی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Concept Map Training on the Process of Study approach in Nursing Students
تاثیر آموزش نقشه مفهومی بر فرایند رویکرد مطالعه دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Relationship between Clinical Self-Efficacy and Psychological Stress in Clinical Setting in Nursing Students
بررسی ارتباط خودکارآمدی بالینی با تنش روانی در محیط بالین در دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying the Challenges and Appropriate Solutions for Holding Comprehensive Exam for PhD Students in the Medical Sciences Universities: a Qualitative Research
شناسایی چالش ها و راهکارهای مناسب برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور: یک پژوهش کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluating the Effectiveness of Scenario-Based Training through Face-To-Face and Blended Methods on learning of Operating Room Students
اثربخشی آموزش مبتنی بر سناریو به دو روش حضوری و ترکیبی بر یادگیری دانشجویان اتاق عمل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study of Level Learning and Satisfaction with the Cooperative Learning Method and Active Engagement of Students in the Course Subjects Interpretation of the Holy Quran
بررسی میزان یادگیری و رضایتمندی با روش یادگیری مشارکتی و درگیری فعالانه دانشجویان در درس «تفسیر موضوعی قرآن کریم»
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Competencies of Medical Education Instructors In Simulation-based Education: a Descriptive Phenomenological Study
شایستگی های مدرسان آموزش پزشکی در آموزش مبتنی بر شبیهسازی: یک مطالعه فنومنولوژی توصیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining the Role of Medical Teachers in Electronic Learning Environments
تبیین نقش اساتید علوم پزشکی در محیطهای یادگیری الکترونیکی: تحلیل محتوای کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles