You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نامه به سردبیر: پاپ کوییز-آزمونی برای آموزش و ارزشیابی دانشجویان
رضا جفایی دلویی، حسین کریمی مونقی، سمیه علیزاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نقش خودکارآمدی تحصیلی و مهارت‌های ارتباطی بین فردی بر دیدگاه دانشجویان در ارزشیابی مبتنی بر آموزش تلفیقی
علی اکبر عجم *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه اساتید پزشکی بالینی و علوم پایه در ارتباط با اثرات بالقوه سیستم آموزش به کمک همتایان در دانشگاه علوم پزشکی بابل
مریم سید مجیدی، رضا جودی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر کارگاه‌های آموزشی بر تدوین سوالات چند گزینه‌ای امتحانات ارتقاء دستیاری
فریبا درخشان، عباس علامی *، سلیمان احمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شیوع فرسودگی شغلی در دستیاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و اصفهان در سال1392
زهرا سپهرمنش *، اقشین احمدوند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
مریم بخشنده باورساد *، اشرف السادات حکیم، نسرین عظیمی، سید محمود لطیفی، حسین قالوندی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی عوامل موثر بر کیفیت برنامه‌های آموزشی و تاثیر آن‌ بر توانمندی‌های حرفه ای پرستاران
فاطمه نظری شادکام، اعظم قربانی *، فروزان کریمی، طاهره صادقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش بین حرفه ای: راه کاری جهت بهبود مراقبت سلامت
رضا جفایی دلویی، حسین کریمی مونقی *، نیکو یمانی، علیرضا ایرج پور، فریده سادات سعادت یار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر الگوی باور بهداشتی بر میزان رعایت احتیاط های استاندارد در دانشجویان پزشکی
محبت محسنی، محمود محبوبی، احمدرضا صیادی، زیبا شعبانی، محمد اسدپور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی
میمنت عابدینی بلترک *، سیروس منصوری، مهین اسدنیا، مهدی میرزاآقایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb