You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
اهمیت اخلاق در استفاده از هوش مصنوعی در آموزش پزشکی
شقایق صراف زاده، احسان ابوطالب *
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
شقایق صراف زاده، احسان ابوطالب *
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
بررسی ارتباط فرسودگی تحصیلی با خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم
فاطمه شریفی فرد، مهسا حاجی محمدحسینی *، محسن فارسی، آیدا مهدی پور، فائزه طهماسبی، اعظم حیدرپور
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
فاطمه شریفی فرد، مهسا حاجی محمدحسینی *، محسن فارسی، آیدا مهدی پور، فائزه طهماسبی، اعظم حیدرپور
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
عوامل موثر بر استرس شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: عدالت سازمانی و تعارض کار ـ خانواده
زهرا پورحبیبی، مجید برادران، مائده میرزائی ملاطی *، سمیه شکرگزار، لیلا مکوندی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
زهرا پورحبیبی، مجید برادران، مائده میرزائی ملاطی *، سمیه شکرگزار، لیلا مکوندی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
تبیین درک دانشجویان پرستاری از صلاحیت حرفه ای اساتید: تحلیل محتوای کیفی
هما وجدانی، فاطمه طالبیان، علی مرادی، اکرم ثناگو *، لیلا جویباری
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
هما وجدانی، فاطمه طالبیان، علی مرادی، اکرم ثناگو *، لیلا جویباری
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
اثربخشی روش آموزشی کلاس وارونه مبتنی بر مدل طراحی آموزشی ADDIE در دانشجویان آموزش جامعهنگر علوم سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
سمیه اکبری فارمد *، سمیه شاکریان
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
سمیه اکبری فارمد *، سمیه شاکریان
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
ارائه الگوی اشتیاق شغلی از دیدگاه مدیران هیات علمی و دیگر مدیران دانشگاه براساس تحلیل داده بنیاد (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی گیلان)
زهرا پورحبیبی، سید رضا سید جوادین، شهامت حسینیان *، محمد تابان
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
زهرا پورحبیبی، سید رضا سید جوادین، شهامت حسینیان *، محمد تابان
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
شناسایی مولفههای اثرگذار برشکل گیری برنامه درسی پنهان همدلی بالینی دستیاران دانشگاه های علوم پزشکی
شهلا رحیمی، پروین صمدی *، پروین احمدی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
شهلا رحیمی، پروین صمدی *، پروین احمدی
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
بررسی میزان رضایتمندی روش تدریس کلاس وارونه در مقایسه با آموزش با ارائه محتوای الکترونیکی و روش سخنرانی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی
الهام ناوی پور، مهدی ربیعی، حمیده یزدی مقدم *
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)
الهام ناوی پور، مهدی ربیعی، حمیده یزدی مقدم *
چکیده - Abstract - متن کامل (PDF)