You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اهمیت اخلاق در استفاده از هوش مصنوعی در آموزش پزشکی
شقایق صراف زاده، احسان ابوطالب *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ارتباط فرسودگی تحصیلی با خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم
فاطمه شریفی فرد، مهسا حاجی محمدحسینی *، محسن فارسی، آیدا مهدی پور، فائزه طهماسبی، اعظم حیدرپور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML عوامل موثر بر استرس شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: عدالت سازمانی و تعارض کار ـ خانواده
زهرا پورحبیبی، مجید برادران، مائده میرزائی ملاطی *، سمیه شکرگزار، لیلا مکوندی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین درک دانشجویان پرستاری از صلاحیت حرفه ای اساتید: تحلیل محتوای کیفی
هما وجدانی، فاطمه طالبیان، علی مرادی، اکرم ثناگو *، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی روش آموزشی کلاس وارونه مبتنی بر مدل طراحی آموزشی ADDIE در دانشجویان آموزش جامعه‌نگر علوم سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
سمیه اکبری فارمد *، سمیه شاکریان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارائه الگوی اشتیاق شغلی از دیدگاه مدیران هیات علمی و دیگر مدیران دانشگاه براساس تحلیل داده بنیاد (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی گیلان)
زهرا پورحبیبی، سید رضا سید جوادین، شهامت حسینیان *، محمد تابان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی مولفه‌های اثرگذار برشکل گیری برنامه درسی پنهان همدلی بالینی دستیاران دانشگاه های علوم پزشکی
شهلا رحیمی، پروین صمدی *، پروین احمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان رضایتمندی روش تدریس کلاس وارونه در مقایسه با آموزش با ارائه محتوای الکترونیکی و روش سخنرانی در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی
الهام ناوی پور، مهدی ربیعی، حمیده یزدی مقدم *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb