Journal archive for Google Scholar Robot!

Research in Medical Education

پژوهش در آموزش علوم پزشکی



Volume 4, Number 2 (2012-10)


A Comparative Study of Functions of Thinking Style and Self-Directed Learning among Nursing and Midwifery Students in Mashhad
مطالعه تطبیقی کارکردهای سبک تفکر با یادگیری خودراهبر در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Survey The Effect of two Educational Methods of Work Shop And Speech in Increasing the Awareness Level of General Practitioner in Continuing Education Programs in Kermanshah City
بررسی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و کارگاه بر افزایش سطح آگاهی پزشکان عمومی شرکت کننده در برنامه آموزش مداوم شهر کرمانشاه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Report of the Process of Pharmacy Visit in Gynecology Course of Midwifery Students
گزارش اجرای فرآیند بازدید دانشجویان مامایی از فیلد داروخانه در واحد درسی بیماری های زنان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Characteristics of Effective Teaching from the Perspective of Nursing, Midwifery and Paramedical Students of Langerood Faculty
بررسی ویژگی های تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری- مامایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Validation of the Persian version of the Dundee Ready Educational Environment Measure (DREEM)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluation of Satisfaction Level of Orthopedic Interns from Direct Observation of procedural Skills Assessment (DOPS)
بررسی میزان رضایتمندی کارورزان بخش ارتوپدی از نحوه ارزیابی به روش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Implementation and Evaluation of Community health Education through Service Learning in the elderly sanitarium
اجرا و ارزشیابی آموزش جامعه‌نگر به روش Service learning:یادگیری همزمان با ارائه خدمت در مرکز سالمندی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Priorities of medical education research based on delphi method in medical school of Guilan university of medical sciences
اولویت بندی موضوعات پژوهش در آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روش دلفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles