You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
کاربرد گروههای مداخلهای بالینت در ارتباط حرفهای در آموزش علوم پزشکی علی مرادی، اکرم ثناگو
*، لیلا جویباری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه آمادگی یادگیری آنلاین با یادگیری خودراهبر و مهارتهای فنّاوری اطلاعات در دانشجویان پرستاری و مامایی سیده رقیه عبدی کوهی خیلی، مجتبی رضایی راد
*، سعید رزاقی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تبیین وضعیت موجود برنامه درسی پزشکی عمومی از منظر توجه به آموزش سرطان براساس تحلیل SWOT داریوش مسلمی، طاهره آقامیرزایی محلی، جمیله آقاتبار رودباری
*، فرزین صادقی، مصطفی جوانیان، محمد رعنایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شناسایی مؤلّفهها و کارکرد قدرت نرم در دانشگاههای علومپزشکی کشور: یک مطالعه کیفی الهام شکیبا، محبوبه سادات فدوی
*، محمدعلی نادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی و اولویتبندی نیازهای مهارتی دانشآموختگان جدید مقطع کارشناسی رشته هوشبَری: یک مدل تحلیل سلسلهمراتبی رضا تقوائی، مهرداد مهدیان، حسین اکبری
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
جایگاه دفتر توسعه آموزش در ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی: یک مطالعه کیفی اکرم صادقیان، مریم آویژگان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
انگیزه تحصیلی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علومپزشکی قم: یک پیگیری چهارساله فاطمه شریفی فرد، حمید آسایش، عابد عسگری، اعظم حیدرپور، مهسا حاجی محمد حسینی
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
الگوی طراحی آموزشی علومپزشکی صلاحیتمحور مبتنیبر اجتماع کاوشگر مهناز فاطمی عقدا، جواد حاتمی
*، سلیمان احمدی، ابراهیم طلایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue