You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML کاربرد گروه‌های مداخله‌ای بالینت در ارتباط حرفه‌ای در آموزش علوم پزشکی
علی مرادی، اکرم ثناگو *، لیلا جویباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه آمادگی یادگیری آنلاین با یادگیری خودراهبر و مهارت‌های فنّاوری اطلاعات در دانشجویان پرستاری و مامایی
سیده رقیه عبدی کوهی خیلی، مجتبی رضایی راد *، سعید رزاقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین وضعیت موجود برنامه درسی پزشکی عمومی از منظر توجه به آموزش سرطان براساس تحلیل SWOT
داریوش مسلمی، طاهره آقامیرزایی محلی، جمیله آقاتبار رودباری *، فرزین صادقی، مصطفی جوانیان، محمد رعنایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی مؤلّفه‌ها و کارکرد قدرت نرم در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور: یک مطالعه کیفی
الهام شکیبا، محبوبه سادات فدوی *، محمدعلی نادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی و اولویت‌بندی نیازهای مهارتی دانش‌آموختگان جدید مقطع کارشناسی رشته هوش‌بَری: یک مدل تحلیل سلسله‌مراتبی
رضا تقوائی، مهرداد مهدیان، حسین اکبری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه دفتر توسعه آموزش در ارتقای کیفیت آموزش علوم‌ پزشکی: یک مطالعه کیفی
اکرم صادقیان، مریم آویژگان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML انگیزه تحصیلی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی قم: یک پیگیری چهارساله
فاطمه شریفی فرد، حمید آسایش، عابد عسگری، اعظم حیدرپور، مهسا حاجی محمد حسینی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML الگوی طراحی آموزشی علوم‌پزشکی صلاحیت‌محور مبتنی‌بر اجتماع کاوشگر
مهناز فاطمی عقدا، جواد حاتمی *، سلیمان احمدی، ابراهیم طلایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می‌باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by: Yektaweb