You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ارزیابی برنامه‌ای: رویکرد نوین ارزیابی دانشجویان در آموزش پزشکی قرن حاضر
حمید مهدوی فرد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تبیین مولفه های آموزش مبتنی بر مهارت در آموزش عالی با رویکرد کیفی
شهرام مهرآور گیگلو *، عادل زاهد بابلان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ترجمه و تعیین ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس سنجش رفتارهای مراقبتی کارکنان و دانشجویان مراقب سلامت
عباس حیدری، زهراسادات منظری، محمد رجب پور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر رویکرد آموزش تلفیقی بر یادگیری و رضایت دانشجویان داروسازی: مطالعه گروه‌های کوچک و نقشه ذهن در مقابل سخنرانی، در درس گیاهان دارویی در دوران کووید-19 19
یحیی محمدی، یاسر سموئی، مجید زارع بیدکی، سیده بنت الهدی موسوی، سیده فاطمه عسکری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی وضعیت ارزیابی دروس بالینی دانشجویان پزشکی در آموزش مجازی
نرجس محرمی، مهسا شکور *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی عمومی در رابطه با بکارگیری راهنمای یادگیری در دوره آموزش بالینی
شکیبا السادات طباطبایی، فاطمه کشمیری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تطبیقی برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد پرستاری اورژانس ایران و دانشگاه موناش استرالیا
مهدیه مطیعی، نرگس ارسلانی، مسعود فلاحی خشکناب *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی سطوح فرسودگی شغلی و عوامل همراه آن در کارورزان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
مهنوش صادقی، نگار پوروخشوری، محمدرسول خلخالی، آبتین حیدرزاده *، مهوش غلامحسین زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می‌باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by: Yektaweb