You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML معرفی فیلم ‌های تکنولوژی و سرگرمی TED دردانشگاه های علوم پزشکی ایران
محمد حسین اصغری، سیمین موعودی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط وضعیت آﻣﻮزش ﺑﺎﻟﻴﻨﻲ با انگیزش تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم
لیلا قنبری افرا، زهرا علی اکبرزاده آرانی *، سمیه سلمانی، زهرا فرقدانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش پزشکان هیئت علمی بالینی به تعهد حرفه ای: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی تهران
معظمه آقا محمدی، اکرم هاشمی، مژگان کاربخش، مسلم بهادری، فریبا اصغری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آسیب شناسی بسته های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی "یک مطالعه کیفی"
حمیدرضا آراسته *، راضیه قرباندوست، حسین عباسیان، حسن رضا زین آبادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی، اجرا و ارزشیابی تدریس موضوع فرمولاسیون اشکال دارویی به شیوه کلاس وارونه (Flipped Classroom) جهت دانشجویان داروسازی
احسان ابوطالب، آزاده متولیان، ایده دادگران، سعید منوچهری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML الگوپردازی بین المللی سازی دانشگاه ها با تأکید بر حکمرانی چند سطحی: رویکرد کیفی
سلیمه ستوده فر *، عبداله پارسا، سکینه شاهی، حمید فرهادی راد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر هیجان تحصیلی بررضایت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
سمیرا شهابی، هوشنگ جدیدی *، یحیی یار احمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش دروس آناتومی در یادگیری مراحل آموزش بالینی ازدیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
مائده محمدی، روح اله گازر، سارا صیاد فتحی، مرجان قربانی انارکولی، ابراهیم زعیمی، فریبا ندیم، ابراهیم نصیری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می‌باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by: Yektaweb