Journal archive for Google Scholar Robot!

Research in Medical Education

پژوهش در آموزش علوم پزشکی



Volume 13, Number 3 (2021-9)


Investigating the Compliance of the Curriculum Content of the Psychiatric Department of Medicine (Externship and Internship) with the Future Job Needs from the Perspective of General Practitioners
بررسی میزان انطباق محتوای برنامه درسی بخش روان‌پزشکی رشته پزشکی(مقاطع کارآموزی و کارورزی) با نیازهای شغلی آینده از دیدگاه پزشکان عمومی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing the Model of Student Support System in the Virtual Learning Environment: A Necessity in the Face of the Corona Crisis
تدوین الگوی سیستم پشتیبانی دانشجویی در محیط آموزش مجازی: ضرورتی در مواجه با بحران کرونا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explaining the Indicators of Academic Competitive Advantages of Medical Universities: A Qualitative Content Analysis
تبیین شاخص های مزیت های رقابتی آکادمیک دانشگاه های علوم پزشکی: یک تحلیل محتوای کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Planning, Implementation and Evaluation of Active Learning- Teaching Methods in Inverted Classroom,Peer Learning and Virtual Education among Students in the School of Allied Medical Sciences
طراحی، اجرا و ارزشیابی روش‌های یاددهی-یادگیری فعال کلاس درس وارونه، گروه همتایان و آموزش مجازی در بین دانشجویان دانشکده پیراپزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Predicting of Students' Creativity and Academic Engagement based on Classroom Management Components (Study Case: Students in University of Kashan)
پیش بینی خلاقیت و درگیری تحصیلی دانشجویان براساس مولفه های مدیریت کلاس درس
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluating the Competencies of Faculty Members of Medical Sciences Universities in the International Interactions: A Strategy toward Internationalization
ارزیابی شایستگی‌های اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در تعاملات بین‌المللی: راهبردی به سوی بین‌المللی شدن
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Open Innovation Management Model in Medical Sciences' Education:A Case Study of Guilan University of Medical Sciences
الگوی مدیریت نوآوری باز در آموزش علوم پزشکی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment in E-Learning: An Opportunity to Improve and Internalize Skills, Values and Ethics
ارزشیابی در آموزش مجازی: فرصتی برای بهبود و درونی‌سازی مهارت‌ها، ارزش‌ها و اخلاق
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles