You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
تبیین نقش اساتید علوم پزشکی در محیطهای یادگیری الکترونیکی: تحلیل محتوای کیفی غلامرضا عبداله زاده استخری
*، کامران محمدخانی، پریوش جعفری، نادرقلی قورچیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شایستگیهای مدرسان آموزش پزشکی در آموزش مبتنی بر شبیهسازی:یک مطالعه فنومنولوژی توصیفی فرانک اسدی شریف، جهانگیر یاری حاج عطالو
*، عیسی رضایی، یوسف ادیب، عزیز کامران
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه یادگیری دانشجویان علوم پزشکی در دو روش سخنرانی و یادگیری مشارکتی در درس «تفسیر موضوعی قرآن کریم» میترا بهرامی، معصومه صیدی
*، رویا رشتی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزیابی اثربخشی آموزش مبتنی بر سناریو به دو روش حضوری و ترکیبی بر یادگیری دانشجویان اتاق عمل محمد علی منتصری، زهره بادیه پیمای جهرمی، زهرا شادفرد، زهرا پیشگر، محبوبه تقی زادگان زاده
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شناسایی چالش ها و راهکارهای مناسب برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور: یک پژوهش کیفی راحله سموعی، حسن اشرفی ریزی
*، محمدرضا سلیمانی، نیکو یمانی، زهرا کاظم پور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط خودکارآمدی بالینی با تنش روانی در محیط بالین در دانشجویان پرستاری سجاد امیری بنیاد
*، محمد معین سلگی، هیوا اعظمی، مهرداد ملکی جاماسبی، محیا آرایشگری، محمد مومیوند
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
تاثیر آموزش نقشه مفهومی بر فرایند رویکرد مطالعه دانشجویان پرستاری ملیحه عباسی، نادیا کلبادی نژاد
*، مریم بیک محمدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آموزش بالینی مبتنی بر پاسخگویی اجتماعی برای دوره پزشکی عمومی: یک مطالعه ترکیبی غلامعلی دهقانی، یوسف ادیب
*، مهستی علیزاده، وحیده ترمه زنوزی، احمد پورعباس
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue