You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تبیین نقش اساتید علوم پزشکی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی: تحلیل محتوای کیفی
غلامرضا عبداله زاده استخری *، کامران محمدخانی، پریوش جعفری، نادرقلی قورچیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شایستگی های مدرسان آموزش پزشکی در آموزش مبتنی بر شبیه‌سازی: یک مطالعه فنومنولوژی توصیفی
فرانک اسدی شریف، جهانگیر یاری حاج عطالو *، عیسی رضایی، یوسف ادیب، عزیز کامران
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان یادگیری و رضایتمندی با روش یادگیری مشارکتی و درگیری فعالانه دانشجویان در درس «تفسیر موضوعی قرآن کریم»
میترا بهرامی، معصومه صیدی *، رویا رشتی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش مبتنی بر سناریو به دو روش حضوری و ترکیبی بر یادگیری دانشجویان اتاق عمل
محمد علی منتصری، زهره بادیه پیمای جهرمی، زهرا شادفرد، زهرا پیشگر، محبوبه تقی زادگان زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی چالش ها و راهکارهای مناسب برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور: یک پژوهش کیفی
راحله سموعی، حسن اشرفی ریزی *، محمدرضا سلیمانی، نیکو یمانی، زهرا کاظم پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ارتباط خودکارآمدی بالینی با تنش روانی در محیط بالین در دانشجویان پرستاری
سجاد امیری بنیاد *، محمد معین سلگی، هیوا اعظمی، مهرداد ملکی جاماسبی، محیا آرایشگری، محمد مومیوند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر آموزش نقشه مفهومی بر فرایند رویکرد مطالعه دانشجویان پرستاری
ملیحه عباسی، نادیا کلبادی نژاد *، مریم بیک محمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آموزش بالینی مبتنی بر پاسخ‌گویی اجتماعی برای دوره پزشکی عمومی: یک مطالعه ترکیبی
غلامعلی دهقانی، یوسف ادیب *، مهستی علیزاده، وحیده ترمه زنوزی، احمد پورعباس
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb