You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی ابعاد ساختاری سازمان های دانش محور - مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان
راضیه آقا بابایی، حمید رحیمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش ابعاد یادگیری خودراهبر در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
مسعود صادقی *، زهرا خلیلی گشنیگانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی وضعیت ابعاد عزت نفس در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان
فریبا عسگری، مریم میرزایی *، رسول تبری، احسان کاظم نژاد لیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش سلامت معنوی و ذهن آگاهی در سرمایه روانشناختی دانشجویان
رضا قاسمی جوبنه، کیانوش زهراکار، میثم همدمی *، کامبیز کریمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نیازهای آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زمینه توانمندسازی اساتید
عطاء اله اسدی لویه، ماهدخت طاهری *، ارسلان سالاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی راهکار های کاهش شکاف بین دانش نظری با عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز
علیرضا خدائی *، معصومه منصوریان، ساسان گنجه ای، هادی عسگری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان
عزت اله قدم پور *، علی فرهادی، فاطمه نقی بیرانوند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط باورهای انگیزشی یادگیری و ابعاد منبع کنترل با پیشرفت تحصیلی دانشجویان
ایراندخت فیاض، سیما کاظمی، محمدرضا رئیسون، یحیی محمدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی کیفیت آموزش های ارائه شده در مرکز مهارت های بالینی از دیدگاه کارآموزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
حسین خوشرنگ، ارسلان سالاری، ایده دادگران، فاطمه مؤدب *، لیلا روحی بلسی، آیدین پورکاظمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می‌باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by: Yektaweb