Journal archive for Google Scholar Robot!

Research in Medical Education

پژوهش در آموزش علوم پزشکی



Volume 11, Number 3 (2019-9)


Organizational Environment Management in Higher Education Institutions with Complex Adaptive System Approach: Practical Implications in the Management of Medical Education Institutions
مدیریت محیط سازمانی در موسسات آموزش عالی با رویکرد سیستم پیچیده سازوارشونده: دلالت‌های کاربردی در مدیریت موسسات آموزش پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Use of Rasch and Item Mapping in Determining Cut Score of Comprehensive Pre internship Exam
کاربرد مدل راش (روش نقشه سوال) در تعیین استاندارد و نمره برش آزمون پیش کارورزی علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing and validating professional Capabilities Model of Talented Faculty Members at Comprehensive Universities with Regional Performance level
طراحی و اعتباربخشی الگوی توانمندی های تخصصی اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison the effect of clinical evaluation by two methods of Case based Discussion and logbooks on satisfaction of nursing students
مقایسه ارزشیابی بالینی به روش بحث در مورد بیمار و دفترچه ثبت مهارت‌های بالینی بر رضایتمندی دانشجویان پرستاری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of Team Based Learning and Classical Lecture on the Knowledge and Attitudes of Midwifery Students in the Course of Midwifery Emergency
تاثیر دو روش تدریس یادگیری مبتنی بر تیم(TBL) و سخنرانی کلاسیک بر دانش و نگرش دانشجویان مامایی در درس فوریت های مامایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship among Students' Perceptions of Learner Support System´s Quality with Academic Performance and Academic Adaptation in Zanjan University of Medical Sciences
رابطه بین دیدگاه دانشجویان از کیفیت سیستم‌های پشتیبانی از یادگیرنده با عملکرد تحصیلی و سازگاری دانشگاهی آنان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The role of instructors´ Communication Skills on Clinical Education of Nursing Students: qualitative study
نقش مهارت ارتباطی مربی در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری: مطالعه کیفی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles