You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML برنامه مواجهه زودرس بالینی و نگرش دانشجویان پزشکی در ایران
علی سعادت رشتی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تفکر سازنده و خوداثرمندی دانشجویان
عزت اله قدم پور *، لیلا امیریان، سجاد خدایی، پیمان پادروند
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی ارتباط جو عاطفی خانواده و تفکر انتقادی با حل مسئله خلاق در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان
زهرا معین، مسعود حجازی *، زکراله مروتی، محمدرضا اروجی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی الگوی ارتقای کیفیت آموزش دستیاری در اجرای طرح تحول نظام سلامت
زینب جوادی *، حمیدرضا آراسته، حسین عباسیان، بیژن عبداللهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه دو روش "ایفای نقش" و " آموزش بر بالین" در آموزش جابجایی و انتقال بیماران ضایعه نخاعی در دانشجویان کاردرمانی
سید محمد صادق حسینی، سحر نورانی قرابرقع *، مهناز خطیبان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML برنامه های درسی آموزش مدیریت پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد: بررسی تطبیقی دانشگاه‌های ایران و دانشگاه UC Davis کالیفرنیا
فرشته مظهری آزاد، محسن ادیب حاج باقری *، نجمه شریفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی ابعاد و مولفه های ارتقاء نظام آموزش پزشکی در تراز بین المللی با استفاده از تکنیک دلفی
نفیسه السادات دادگران، مهدی باقری *، امینه احمدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی میزان رضایت دانشجویان رشته اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از رشته تحصیلی و دیدگاه آن ها نسبت به آینده شغلی
مالک بیک خورمیزی، فاطمه سعیدی خلیلی، فهیمه خرمی جنت آبادی، مریم هادوی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می‌باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by: Yektaweb