رابطه بین دیدگاه دانشجویان از کیفیت سیستمهای پشتیبانی از یادگیرنده با عملکرد تحصیلی و سازگاری دانشگاهی آنان
تاثیر دو روش تدریس یادگیری مبتنی بر تیم(TBL) و سخنرانی کلاسیک بر دانش و نگرش دانشجویان مامایی در درس فوریت های مامایی
، حمیدرضا برادران عطار مقدم
، طاهره بریری
، علیرضا تیموری*
، شادی شارع ملاشاهی
، علیرضا شارع ملاشاهی
مقایسه ارزشیابی بالینی به روش بحث در مورد بیمار و دفترچه ثبت مهارتهای بالینی بر رضایتمندی دانشجویان پرستاری
طراحی و اعتباربخشی الگوی توانمندی های تخصصی اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای
مدیریت محیط سازمانی در موسسات آموزش عالی با رویکرد سیستم پیچیده سازوارشونده: دلالتهای کاربردی در مدیریت موسسات آموزش پزشکی