You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML همبستگی عزت نفس و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مامایی
شیوا علیزاده، آسیه نمازی *، سبحانه کوچک زاده طالمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان
فاطمه حسینی دولت آبادی *، عباس صادقی، سجاد سعادت، هانیه خدایاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مقایسه‌ای سبک‌های یادگیری بهورزان با استفاده از پرسشنامه‌های وارک و کلب و ارتباط آن ها با پیشرفت تحصیلی
مهرناز احمدی، عباس علامی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1392
فیروز نصیرزاده، آبتین حیدرزاده *، ماندانا شیرازی، ربیع اله فرمانبر، آرزو منفرد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل یابی روابط بین هوش فرهنگی و حاکمیت بالینی: دیدگاه پرستاران بیمارستان های دولتی شهر کرمانشاه
علی رضا رضا قلعه ای، مریم شهودی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کیفیت خدمات آموزشی ازدیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه بر اساس مدل سروکووال
معصومه جعفری اصل، مینو میترا چهرزاد *، سیده زهرا شفیع پور، عاطفه قنبری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML الگومداری و منتورینگ (مربی گری) درآموزش پرستاری: یک مطالعه مروری
حسین کریمی مونقی، حمیده یزدی مقدم *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه کارآموزان و کارورزان از کیفیت آموزشی بخش پوست دانشگاه علوم پزشکی گیلان
نرگس علیزاده، شیوا باقری مسنن، عباس در جانی *، حسین عبدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb