Journal archive for Google Scholar Robot!

Research in Medical Education

پژوهش در آموزش علوم پزشکی



Volume 14, Number 2 (2022-6)


Effectiveness of Technology-based Education on Learning of Dental Students during the Covid-19 Pandemic
اثربخشی آموزش مبتنی ‌بر تکنولوژی در یادگیری دانشجویان دندانپزشکی طی پاندمی کووید 19
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparative Study of Master’s Critical Care Nursing Program in Iran and Scotland (University of Edinburgh)
مقایسه تطبیقی برنامه‌ی درسی مقطع کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت ویژه ایران و اسکاتلند
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing Model for the Development of International Scientific Cooperation in the Iranian Higher Education System with a Grounded Theory Approach
طراحی مدل توسعه همکاری های علمی بین المللی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying and Explaining effective factors on Clinical Education of Medical Students in Virtual Education: Corona Pandemic
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر آموزش بالینی در آموزش از راه دور دانشجویان پزشکی در پاندمی کرونا
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between COVID- 19 Anxiety and Academic Burnout with the Moderating role of Academic Commitment in Medical Students
ارتباط اضطراب کووید-19 و فرسودگی تحصیلی با نقش تعدیلی تعهد تحصیلی در دانشجویان پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Survey of Educational Status and Some Related Factors in Students of Paramedical Faculty of Gonabad University of Medical Sciences
بررسی وضعیت تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Role of Student Characteristics, Content Quality and Knowledge Management in Using E-Learning by Medical Students through Mediation of E-Learning Acceptance (Case Study: Shiraz University of Medical Sciences)
نقش ویژگی های دانشجویان، کیفیت محتوا و مدیریت دانش در استفاده از یادگیری الکترونیکی دانشجویان علوم پزشکی با میانجی گری پذیرش یادگیری الکترونیکی (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing Syllabus for Islamic Education Courses with a Health-Oriented Approach in Isfahan university of Medical Sciences
طراحی سرفصل دروس معارف اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles