Journal archive for Google Scholar Robot!

Research in Medical Education

پژوهش در آموزش علوم پزشکی



Volume 11, Number 2 (2019-7)


Status of using Information and Communication Technology (ICT) and Its Effect on Faculty Members’ Performance
بررسی وضعیت بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن بر عملکرداعضای هیات علمی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing of the effect of Blended and Traditional teaching on Learning
مقایسه تأثیرآموزش به روش ترکیبی و سنتی در یادگیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Role of Self-Construal and Academic Emotions in predicting Academic Adjustment of Medical Students
نقش خودتفسیری و هِیجانات تحصیلی در پیش بینی سازگاری تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Mediating role of academic emotions on the relationship between basic psychological needs and academic satisfaction among students
نقش واسطه ای هیجانات تحصیلی در رابطه‌ی نیازهای بنیادی روانشناختی و رضایت تحصیلی دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Role of Transformational Teaching in Academic Engagements and Knowledge Sharing in Students of Hamadan University of Medical
نقش تدریس تحول‌آفرین در اشتیاق تحصیلی و رفتار تسهیم دانش در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Educational Auditing of Tabriz School of Health Management and Medical Informatics at Undergraduate Level in 2018
ممیزی آموزشی دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی تبریز در سطح تحصیلات پایه در سال 1397
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Psychometric Adequacy of the Preparedness for Internship Questionnaire in Shiraz Medical Students
روان سنجی پرسشنامه آمادگی ورود به دوره ی انترنی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Teaching Resource Allocation for Medical Interns by Designing a Health Care Delivery System Map
تدریس تخصیص منابع برای کارورزان پزشکی به روش طراحی نقشه ی نظام عرضه مراقبت های بهداشتی درمانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles