You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مغفول ماندن عدالت‌محوری آموزش عالی سلامت در «برنامه تحول و نوآوری آموزش» و «سند گسترش جغرافیایی آموزش عالی سلامت»
رزیتا رضایی، اسماعیل اکبری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی اجرای فرآیند پرستاری به شیوه نقشه مفهومی با تلفن همراه بر خودکارآمدی دانشجویان پرستاری در کارورزی مراقبت ویژه
مینا رنجبر دلبر، شیرین حسنوند *، طاهره طولابی، فرزاد ابراهیم زاده، نسرین گله دار
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اضطراب پژوهش و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی همدان
سعیده ایمانی، لیلا معصومی، محمدرضا امیری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر دوره آموزشی کامفورت (COMFORT) بر نگرش پرستاران به مهارت‌های ارتباطی
مهدی محمدی *، رضا ناصری جهرمی، اطهر راسخ جهرمی، زینب مختاری، مرضیه علامه زاده، مینا تن آسان، ناصری جهرمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی فرهنگ کلاسی از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی کاشان
محمد امینی، حمید رحیمی *، مسعود کیانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش بینی درگیری تحصیلی براساس سازه‌های خودکارآمدی و خودناتوان‌سازی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
خدامراد مومنی، فرناز رادمهر *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدل ساختاری بی علاقگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی براساس متغیرهای حس انسجام، خوددلسوزی و هوش شخصی
علی افشاری، مظفر غفاری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه نظام آموزشی و برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد پرستاری کودکان در ایران و تورنتوکانادا: یک مطالعه تطبیقی
میرحسین آقایی، مصطفی روشن زاده، علی تاج آبادی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb