You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در مورد برگزاری دروس کارآموزی و کارورزی: یک مطالعه کیفی
جعفر صادق تبریزی، صابر اعظمی-آغداش *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی سطح مهارت خلاقیت در دانشجویان پرستاری و پرستاران شاغل در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران
حمیدرضا صادقی گندمانی، معصومه دلارام *، فریبا نصیری زیبا، نرگس ناصری بروجنی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در مورد الگوهای ارزشیابی تحصیلی: سال 1393
مصطفی شیخ زاده، بهرام نبی لو *، شیوا بابایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نظرات پزشکان عمومی شاغل در رابطه با سرفصل‌های بیماری‌های مغز و اعصاب و کفایت بالینی آن‌ها در تشخیص و درمان
سید علی رودباری، امیر سالاری، تارا هدایتی امامی، بابک بخشایش اقبالی *، احسان کاظم نژاد لیلی، یاسر مودبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و ابراز وجود برخودکارآمدی عمومی
بهمن اکبری، نعیما خدادای، سید محمد جواد موسوی، سیدعارف اصلی، لیلا روحی بلسی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه رشد مسیر شغلی و اهمال‌کاری دانشجویان دارای اختلال بیش فعالی/کم توجهی با دانشجویان نرمال
مرضیه فدایی، پریسا نیلفروشان *، احمد صادقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML سبک های یادگیری دانشجویان اتاق عمل و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
راضیه نظری وانانی *، سیده زینب صالحی، فرشته آیین، نرگس علایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شکاف کیفیت خدمات آموزشی: فاصله وضع موجود و مطلوب از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درسال 1393
حمیدرضا ذاکرجعفری، بهزاد همکار، نسترن میرفرهادی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مکاتب و نظریه های روانشناسی پرورشی
حسین کریمی مونقی، زهرا مرضیه حسنیان *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb