You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر P4C در آموزش تفکر نقادانه پرستاران فاطمه ابراهیم پور، شهرزاد غیاثوندیان
*، یحیی قائدی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط ادراک از مولفه های برنامه درسی در پیش بینی درگیری تحصیلی دانشجویان تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نوشین عموئی
*، مهران فرج اللهی، فروزان ضرابیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای اجتماعات کاری برای تسهیل اشتراک دانش و تجارب در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیر سیدنظری، صادق ملکی آوارسین
*، جهانگیر یاری حاج عطالو
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه میزان یادگیری دانشجویان در دو روش سخنرانی و آموزش همتایان و بررسی دیدگاه آنان میترا صفری
*، بهروز یزدان پناه، فاطمه محمودی، ناهید یعقوبیان
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارزشیابی فرایند مدیریت استعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:پژوهشی ترکیبی مهدی محمدی
*، رضا نوروزی کوهدشت، رحمت اله مرزوقی، جعفر ترک زاده، قاسم سلیمی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی نقش امید تحصیلی و حمایت عاطفی ادراک شده در پیشبینی بهزیستی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی عزت اله قدم پور
*، لیلا حیدریانی، مهدی برزگر بفرویی، منصور دهقان منشادی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر شادکامی و تحمل ابهام دانشجویان علوم پزشکی حسنعلی ویسکرمی
*، لیلا امیریان، سجاد خدایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
ارتباط ابعاد طراحی آموزشی- انگیزشی کلر با ویژگیهای جمعیت شناختی در دانشجویان پزشکی مقطع علومپایه پزشکی شهرزاد سراوانی، حسن میرزاحسینی
*، مجید ضرغام حاجبی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue