You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML روش اجتماع پژوهشی مبتنی بر P4C در آموزش تفکر نقادانه پرستاران
فاطمه ابراهیم پور، شهرزاد غیاثوندیان *، یحیی قائدی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط ادراک از مولفه های برنامه درسی در پیش بینی درگیری تحصیلی دانشجویان تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
نوشین عموئی *، مهران فرج اللهی، فروزان ضرابیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های اجتماعات کاری برای تسهیل اشتراک دانش و تجارب در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
نیر سیدنظری، صادق ملکی آوارسین *، جهانگیر یاری حاج عطالو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه میزان یادگیری دانشجویان در دو روش سخنرانی و آموزش همتایان و بررسی دیدگاه آنان
میترا صفری *، بهروز یزدان پناه، فاطمه محمودی، ناهید یعقوبیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی فرایند مدیریت استعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:پژوهشی ترکیبی
مهدی محمدی *، رضا نوروزی کوهدشت، رحمت اله مرزوقی، جعفر ترک زاده، قاسم سلیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نقش امید تحصیلی و حمایت عاطفی ادراک شده در پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
عزت اله قدم پور *، لیلا حیدریانی، مهدی برزگر بفرویی، منصور دهقان منشادی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر شادکامی و تحمل ابهام دانشجویان علوم پزشکی
حسنعلی ویسکرمی *، لیلا امیریان، سجاد خدایی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارتباط ابعاد طراحی آموزشی- انگیزشی کلر با ویژگی‌های جمعیت شناختی در دانشجویان پزشکی مقطع علوم‌پایه پزشکی
شهرزاد سراوانی، حسن میرزاحسینی *، مجید ضرغام حاجبی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb