دوره 2، شماره 2 - ( 1389 )                   جلد 2 شماره 2 صفحات 58-53 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mostafazadeh F. Storytelling: a New Clinical Education Method. Res Med Edu 2010; 2 (2) :53-58
URL: http://rme.gums.ac.ir/article-1-64-fa.html
مصطفی زاده فریده. قصه گویی، روشی نوین در آموزش بالینی دانشجویان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. 1389; 2 (2) :53-58

URL: http://rme.gums.ac.ir/article-1-64-fa.html


دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل ، F.mostafazadeh@ arums.ac.ir
چکیده:   (8266 مشاهده)

قصه ­گویی یک روش آموزشی فعال و موثر در امر آموزش بالینی پرستاری و مامایی بشمار می­رود که باعث ایجاد یادگیری عمیق و تفکر انتقادی در دانشجویان و ارتقاء سطح مهارت­های بالینی در دانشجویان می­شود. قصه و قصه گویی قرن هاست که بهترین راه بیان آرزوها بوده و قصه زبان مشترک انسان­ها برای انتقال ارزش­های اخلاقی و معنوی از نسلی به نسل دیگر است. قصه­گویی در افزایش دانش و عملکرد دانشجویان در بالین اثر بیشتری از روش سخنرانی دارد و توصیه می­شود از این روش برای آموزش بالینی دانشجویان استفاده شود

واژه‌های کلیدی: آموزش بالینی، دانشجویان، قصه گویی
متن کامل [PDF 139 kb]   (1558 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: شیوه های آموزش

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb