[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 2 - ( 7-1389 ) ::
جلد 2 شماره 2 صفحات 53-58 برگشت به فهرست نسخه ها
قصه گویی، روشی نوین در آموزش بالینی دانشجویان
فریده مصطفی زاده *
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل ، F.mostafazadeh@ arums.ac.ir
چکیده:   (3438 مشاهده)

قصه ­گویی یک روش آموزشی فعال و موثر در امر آموزش بالینی پرستاری و مامایی بشمار می­رود که باعث ایجاد یادگیری عمیق و تفکر انتقادی در دانشجویان و ارتقاء سطح مهارت­های بالینی در دانشجویان می­شود. قصه و قصه گویی قرن هاست که بهترین راه بیان آرزوها بوده و قصه زبان مشترک انسان­ها برای انتقال ارزش­های اخلاقی و معنوی از نسلی به نسل دیگر است. قصه­گویی در افزایش دانش و عملکرد دانشجویان در بالین اثر بیشتری از روش سخنرانی دارد و توصیه می­شود از این روش برای آموزش بالینی دانشجویان استفاده شود

واژه‌های کلیدی: آموزش بالینی، دانشجویان، قصه گویی
متن کامل [PDF 139 kb]   (459 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >



XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mostafazadeh F. Storytelling: a New Clinical Education Method. Research in Medical Education. 2010; 2 (2) :53-58
URL: http://rme.gums.ac.ir/article-1-64-fa.html
مصطفی زاده فریده. قصه گویی، روشی نوین در آموزش بالینی دانشجویان . پژوهش در آموزش علوم پزشكي. 1389; 2 (2) :53-58

URL: http://rme.gums.ac.ir/article-1-64-fa.html

دوره 2، شماره 2 - ( 7-1389 ) برگشت به فهرست نسخه ها
پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education