پژوهش در آموزش علوم پزشکی
یکشنبه 27 مهر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
سیاستهای دسترسی آزاد
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
نمایه ها
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
تعهدات مجله و نویسنده
فرایند بررسی مقاله
اصول اخلاق نشر
سیاست تعارض منافع
سیاست آرشیو نشریه
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آرشیو چند رسانه ای
ویدئو کست های چکیده مقالات
ویدئو پادکست
پادکست
عناوین مقالات پذیرفته شده
برگشت به فهرست مقالات
|
برگشت به فهرست نسخه ها
تجارب دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرستاری از روش تدریس یادگیری وارونه: تحلیل محتوای کیفی
مرضیه عادل مهربان
،
سیده شهره آقاسیدمیرزا
،
تهمینه صالحی
*
گروه مدیریت پرستاری، دانشکده پرستاری ومامایی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران، ایران ،
salehi.t@iums.ac.ir
چکیده:
(94 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهش کیفی
| موضوع مقاله:
شیوه های آموزش
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.