You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML نقش مهارت ارتباطی مربی در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری: مطالعه کیفی
ابراهیم علی افسری ممقانی *، آزاد رحمانی، هادی حسن خانی، وحید زمانزاده، علیرضا ایرج پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه بین دیدگاه دانشجویان از کیفیت سیستم‌های پشتیبانی از یادگیرنده با عملکرد تحصیلی و سازگاری دانشگاهی آنان
بهرام رستمی *، فرهاد رمضانی بدر، علیرضا آرمانی کیان، زهرا معین، ناصر افشاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر دو روش تدریس یادگیری مبتنی بر تیم(TBL) و سخنرانی کلاسیک بر دانش و نگرش دانشجویان مامایی در درس فوریت های مامایی
صدیقه شارع ملاشاهی، حمیدرضا برادران عطار مقدم، طاهره بریری، علیرضا تیموری *، شادی شارع ملاشاهی، علیرضا شارع ملاشاهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه ارزشیابی بالینی به روش بحث در مورد بیمار و دفترچه ثبت مهارت‌های بالینی بر رضایتمندی دانشجویان پرستاری
غلامحسین ظریف نژاد، محمد رجب پور، سیمین شرفی *، مصطفی محسنی زاده، اختر نجات محمد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی و اعتباربخشی الگوی توانمندی های تخصصی اعضای هیات علمی مستعد در دانشگاه های جامع با تراز عملکرد منطقه ای
یونس رومیانی، خدایار ابیلی *، جواد پورکریمی، سعید فرحبخش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کاربرد مدل راش (روش نقشه سوال) در تعیین استاندارد و نمره برش آزمون پیش کارورزی علوم پزشکی
شیرین دخت حبیب زاده، علی دلاور *، نورعلی فرخی، اصغر مینایی، محمد جلیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مدیریت محیط سازمانی در موسسات آموزش عالی با رویکرد سیستم پیچیده سازوارشونده: دلالت‌های کاربردی در مدیریت موسسات آموزش پزشکی
جعفر ترک زاده *، فاطمه عبدشریفی، عباس عباسی، قاسم سلیمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می‌باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by: Yektaweb