عناوین مقالات پذیرفته شده
برگشت به فهرست مقالات
|
برگشت به فهرست نسخه ها
تجارب دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرستاری از روش تدریس یادگیری وارونه: تحلیل محتوای کیفی
مرضیه عادل مهربان
،
سیده شهره آقاسیدمیرزا
،
تهمینه صالحی
*
گروه مدیریت پرستاری، دانشکده پرستاری ومامایی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران، ایران ،
salehi.t@iums.ac.ir
چکیده:
(96 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
نوع مطالعه:
پژوهش کیفی
| موضوع مقاله:
شیوه های آموزش
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.