برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (22314 مشاهده)
تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (19347 مشاهده)
ارزشیابی اثر بخشی برنامه کارآموزی در عرصه دانشجویان پرستاری با استفاده از الگوی کرک پاتریک (19289 مشاهده)
پروفشنالیزم (حرفه‌ای گری) پزشکی و آموزش آن به دانشجویان (18805 مشاهده)
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (17493 مشاهده)
مقایسه دو روش سخنرانی سنتی و سخنرانی همراه با case در آموزش فیزیولوژی غدد (15125 مشاهده)
اولویت بندی موضوعات پژوهش در آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روش دلفی (14163 مشاهده)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (13727 مشاهده)
بررسی همبستگی خودکارآمدی با عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری کارآموز در عرصه (13607 مشاهده)
رابطه تاب آوری و سبک های دلبستگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (13520 مشاهده)
نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی: اولویت‌ها- راهکارها (13392 مشاهده)
بررسی چگونگی استفاده از روشهای یادگیری بالینی و عوامل موثر بر آن (13290 مشاهده)
آنالیز آزمون های چند گزینه ای دروس تخصصی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1388 (13254 مشاهده)
طراحی ابزار سنجش بهره وری نیروی انسانی (13025 مشاهده)
تدریس اثربخش؛ رویکردی براساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان (12959 مشاهده)
تعیین عوامل ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (12773 مشاهده)
بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش نگرش بین حرفه ای تیم سلامت(AHPQ) در ایران (12533 مشاهده)
دیدگاه دانشجویان پرستاری درمورد نقش پرستاران درآموزش بالینی آن‌ها از طریق یادگیری اجتماعی (12344 مشاهده)
مقایسه تأثیر دو الگوی آموزشی معلم مدار و فرد مدار بر میزان یادگیری مهارتهای دانشجویان پرستاری (12341 مشاهده)
نقش ابعاد یادگیری خودراهبر در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (12336 مشاهده)
ویژگی‌های استاد خوب از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (12292 مشاهده)
بررسی نظرات اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در خصوص عوامل ایجاد انگیزه شغلی (12217 مشاهده)
بررسی وضعیت ابعاد عزت نفس در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان (11981 مشاهده)
الگومداری و منتورینگ (مربی گری) درآموزش پرستاری: یک مطالعه مروری (11925 مشاهده)
بررسی نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1386 (11925 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مکاتب و نظریه های روانشناسی پرورشی (9173 دریافت)
تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (7710 دریافت)
اعتبارسنجی و تحلیل عاملی تاییدی نسخه فارسی پرسشنامه کارکرد های مربیگری در کارکنان بیمارستانی (7613 دریافت)
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (5960 دریافت)
مقایسه تأثیر دو الگوی آموزشی معلم مدار و فرد مدار بر میزان یادگیری مهارتهای دانشجویان پرستاری (5856 دریافت)
رابطه تاب آوری و سبک های دلبستگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (5775 دریافت)
الگومداری و منتورینگ (مربی گری) درآموزش پرستاری: یک مطالعه مروری (5276 دریافت)
نقش سلامت معنوی و ذهن آگاهی در سرمایه روانشناختی دانشجویان (5138 دریافت)
بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1392 (5090 دریافت)
نقش ابعاد یادگیری خودراهبر در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (4992 دریافت)
بازاندیشی در آموزش پزشکی : مروری بر مفاهیم، مدل ها، اصول و روش های تدریس بازاندیشی (4728 دریافت)
همبستگی عزت نفس و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مامایی (4536 دریافت)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (4474 دریافت)
رابطه سازگاری شغلی با توانمندسازی روان‌شناختی و فرسودگی شغلی اعضای هیات علمی (4264 دریافت)
بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (4235 دریافت)
آموزش بین حرفه ای: راه کاری جهت بهبود مراقبت سلامت (4173 دریافت)
آموزش مبتنی بر عملکرد چیست؟ (4172 دریافت)
بررسی میزان آگاهی پرسنل و دانشجویان از اصول اخلاق حرفه‎ای در حیطه های ارتباطی، قانونی و اخلاقی (4169 دریافت)
رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی (4088 دریافت)
ارزشیابی اثر بخشی برنامه کارآموزی در عرصه دانشجویان پرستاری با استفاده از الگوی کرک پاتریک (3988 دریافت)
بررسی راهکار های کاهش شکاف بین دانش نظری با عملکرد بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز (3894 دریافت)
پژوهش های کیفی در آموزش (1) (3805 دریافت)
تاثیر کاربرد روش یادگیری کوآنتومی بر یادگیری های درسی دانشجویان (3695 دریافت)
تأثیر نرم افزار آموزشی بر یادگیری مهارت های بالینی دانشجویان (3664 دریافت)
بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش نگرش بین حرفه ای تیم سلامت(AHPQ) در ایران (3629 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 27109 بازدید)
راهنمای نگارش ( 15889 بازدید)
آدرس ( 9973 بازدید)
نمایه ها ( 9301 بازدید)
اهداف ( 8322 بازدید)
اعضاء شورای نویسندگان ( 8288 بازدید)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 7943 بازدید)
فرایند بررسی مقالات ( 7606 بازدید)
شیوه نگارش فهرست منابع ( 6195 بازدید)
اطلاعات نشریه ( 1564 بازدید)
فصلنامه شدن مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 1241 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
راه‌اندازی پایگاه جدید ( 45 ارسال)
خوش آمدید ( 24 ارسال)
راهنمای نگارش ( 24 ارسال)
اعضاء شورای نویسندگان ( 23 ارسال)
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 22 ارسال)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 22 ارسال)
آدرس ( 20 ارسال)
نمایه شدن مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی در بانک اطلاعات نشریات کشور Magiran ( 14 ارسال)
نمایه شدن فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی در پایگاه اطلاعات علمی(SID) ( 13 ارسال)
اهداف ( 12 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 1759 چاپ)
آدرس ( 928 چاپ)
راهنمای نگارش ( 917 چاپ)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 856 چاپ)
اهداف ( 855 چاپ)
اعضاء شورای نویسندگان ( 839 چاپ)
نمایه ها ( 751 چاپ)
فرایند بررسی مقالات ( 723 چاپ)
شیوه نگارش فهرست منابع ( 664 چاپ)
خوش آمدید ( 419 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در آموزش علوم پزشکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Research in Medical Education

Designed & Developed by : Yektaweb