Journal archive for Google Scholar Robot!

Research in Medical Education

پژوهش در آموزش علوم پزشکی



Volume 12, Number 4 (2020-12)


A Survey of the Relationship between Academic Burnout and Academic Achievement of Dental Students of Guilan University of Medical Sciences
تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explaining the Human Resources Training and Improvement Paradigm: Focusing on the Individual Development Model (IDP)
تبیین تغییر پارادایم آموزش و بهسازی نیروی انسانی: با تمرکز بر مدل توسعه فردی(IDP)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Faculty Members’ Job Satisfaction in Guilan university of Medical Sciences
رضایت شغلی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Including Research Educational Course in Program Curriculum of Laboratory Sciences in Hamadan University of Medical Sciences
تاثیربرگزاری دوره آموزشی روش تحقیق در برنامه درسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی همدان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluating Nursing Students, performance with on Objective Structured Clinical Examination
ارزشیابی عملکرد دانشجویان پرستاری در آزمون بالینی ساختار یافته عینی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of the Effect of Two Educational methods of Jigsaw and Feedback on the Level of Satisfaction of Nursing and Anesthesia Students of Mashhad School of Nursing and Midwifery
مقایسه تاثیر دو روش آموزشی Jigsaw و بازخوردی بر میزان رضایتمندی دانشجویان پرستاری و هوشبری دانشکده پرستاری و مامایی مشهد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Brain Quadrants Dominance on Academic Performance with the Mediating Role of Self-directed Learning
بررسی تأثیر تسلط ربع های مغزی بر عملکرد تحصیلی با نقش میانجی یادگیری خودراهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Necessity of Move Towards Virtual Clinical Teaching in the COVID 19 Pandemic: Introducing the SAID Model for Clinical Teaching of Endocrine Diseases by Webside Teaching Method
لزوم حرکت به سوی تدریس بالینی مجازی در پاندمی کووید ۱۹: معرفی مدل SAID جهت تدریس بالینی بیماریهای غدد درون ریز به شیوه Webside teaching
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles