[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
ثبت شده در

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
سامانه جامع رسانه های کشور

..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مقایسه دو روش سخنرانی سنتی و سخنرانی همراه با case در آموزش فیزیولوژی غدد
پروین بابایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر آموزش مهارت های بالینی بر ارتقای یادگیری مهارت ها در کارآموزان بخش زنان
حمیده پاک نیت، فریده موحد *، طلعت دباغ، زهرا قاسمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML موانع به روزرسانی دانش و بکارگیری نتایج تحقیقات در عملکرد بالینی پرستاران
شهربانو لطیفی *، آسیه خلیل پور
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه عوامل تنش‌زای کارآموزی بالینی سال‌های تحصیلی دانشجویان کارشناسی پرستاری:علل و راهکارها
اکرم شاهرخی *، زهرا طیبی میانه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تاثیر آموزش بهداشت بر سطح آگاهی بهورزان درباره خدمات بهداشتی اولیه (PHC) در شهرستان کاشان؛1383-1390
منیکا متقی *، زهره رجبی، زهرا کچویی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرش دانشجویان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی
فردین مهرابیان، زینب داداش خواه بین کلایه، *، زینب کریمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی برنامه‌های آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال‌های 90- 86
فاطمه سمیعی راد، زهرا قاسمی *، امیرعبدلله زنگی وند، ماهدخت طاهری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی آگاهی و نگرش دندانپزشکان عمومی شهر رشت پیرامون بیماری‌های ایدز و هپاتیت
مریم ربیعی *، احسان کاظم نژاد لیلی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education