:: دوره 7، شماره 4 - ( 1394 ) ::
جلد 7 شماره 4 صفحات 2-1 برگشت به فهرست نسخه ها
اهمیت تولید محتوا از طریق مولتی مدیا درآموزش دندانپزشکی
یوسف جهاندیده*
مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی،گروه پروتزهای ثابت دندانی، دانشکده دندانپزشکی،دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رشت، ایران. ، drjahandideh5@gmail.com
چکیده:   (4842 مشاهده)

فاقد چکیده

واژه‌های کلیدی: آموزش دندانپزشکی، چند رسانه ای، تولید، محتوی
متن کامل [PDF 160 kb]   (1734 دریافت) |   |   متن کامل (HTML)  (1613 مشاهده)  
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: تکنولوژی آموزشی، یادگیری الکترونیکی،آموزش مجازی
فهرست منابع
1. Silva CC, Toledo SL, Silveira PS, Carvalho CR. Evaluation of a multimedia online tool for teaching bronchial hygiene to physical therapy students. Brazilian Journal of Physical Therapy 2012; 16 (1): 68-73.
2. Aly M, Willems G, Carels C, Elen J. Instructional multimedia programs for self-directed learning in undergraduate and postgraduate training in orthodontics. European Journal of Dental Education 2003;7 (1): 20-6.
3. Saeedinejat S, Vafaeenajar A. [The Effect of E-Learning on Students' Educational Success].Iranian Journal of Medical Education 2011;11(1):1-9. [Persian]
4. Amanloo S, Didehdar R. [Web-Based Education in Teaching Medical Mycology to the Students of Pharmacy in Zabol University of Medical Sciences in 2009]. Iranian Journal of Medical Education 2011; 11 (3): 230-237. [Persian]
5. lijanpour E, Amri-maleh P, Khafri S, Razzaghi F. [Assessment of different cardio-pulmonary resuscitation teaching approach on quality of education in medical student, Babol 2011]. Medical Journal of Mashhad University of Medical Sciences 2014; 56 (6):376-382. [Persian]
6. Naseri M, Ahangari Z, Shantiaee Y, Rasekhi J, Kangarlou A. [The efficacy of an Endodontic Instructional Multimedia Program for Enhancing the Knowledge and Skills of Dental Students]. The Journal of Islamic Dental Association of IRAN (JIDA) 2013; 25 (2): 141-147. [Persian]
7. MousaRamezani S. [The impact of multimedia teaching and lecture on achievement motivation and self-regulation of distance students]. Educational Technology 2011; 6 (1):45-57. [Persian]



XML   English Abstract   Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 7، شماره 4 - ( 1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها