[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
ثبت شده در

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
سامانه جامع رسانه های کشور

..
:: دوره 13، شماره 3 - ( 1400 ) ::
جلد 13 شماره 3 صفحات 3-1 برگشت به فهرست نسخه ها
ارزشیابی در آموزش مجازی: فرصتی برای بهبود و درونی‌سازی مهارت‌ها، ارزش‌ها و اخلاق
زهرا صادقی آرانی*
گروه مدیریت و کارآفرینی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه کاشان، کاشان، ایران ، sadeqiarani@kashanu.ac.ir
چکیده:   (1739 مشاهده)
در سال‌های اخیر و با گسترش آموزش‌ مجازی، مهم‌ترین چالشی که نظام‌های آموزشی با آن مواجه هستند ارزشیابی و سنجش است که در کنار تهدیدهایی که دارد فرصت‌هایی را نیز برای این نظام و جامعه فراهم می‌نماید. در این نامه به سردبیر سعی شده است تا به برخی از این فرصت‌ها در 3 حوزه‌ی مدرسان، فراگیران و محتوای آموزشی اشاره شود.
واژه‌های کلیدی: آموزش مجازی، ارزشیابی، اخلاق آموزشی، تقلب
متن کامل [PDF 230 kb]   (551 دریافت) |   |   متن کامل (HTML)  (222 مشاهده)  
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: سنجش و ارزشيابي
فهرست منابع
1. Cerezo R, Bogarín A, Esteban M, Romero C. Process mining for self-regulated learning assessment in e-learning. J Comput High Educ 2020, 32: 74-88. [DOI:10.1007/s12528-019-09225-y]
2. Ogrutan PL, Aciu LE. Aspects of Academic Performance and Ethics in the Transition to eLearning Caused by the Actual Pandemic - A case study. TEM Journal 2020; 9 (2): 656‐661. [DOI:10.18421/TEM92-31]
3. Pournaghi R, Khosravi M.[Identifying and Classifying Students' Academic Misconducts (Systematic Review)]. Ethics in science and Technology 2020; 15 (2) :3-14.[Persian]
4. Kye B, Hwang Sj. Social trust in the midst of pandemic crisis: Implications from COVID-19 of South Korea. Research in Social Stratification and Mobility 2020; 68: 100523. [DOI:10.1016/j.rssm.2020.100523]
5. Hofstede G, Hofstede G.J. Cultures and organizations: Software of the mind. Revised and expanded 2nd edition New York: McGraw-Hill ; 2005.
6. Nadi M, Ahanchian M, Noghani Dokht BahmaniM.[Qualitative Research of Team Building and Teamwork Status in Public Universities of Iran]. Organizational Behaviour Studies Quarterly 2017; 6(1): 81-120. [Persian]
ارسال پیام به نویسنده مسئول



XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Sadeqi-Arani Z. Assessment in E-Learning: An Opportunity to Improve and Internalize Skills, Values and Ethics. RME 2021; 13 (3) :1-3
URL: http://rme.gums.ac.ir/article-1-1120-fa.html

صادقی آرانی زهرا. ارزشیابی در آموزش مجازی: فرصتی برای بهبود و درونی‌سازی مهارت‌ها، ارزش‌ها و اخلاق. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. 1400; 13 (3) :1-3

URL: http://rme.gums.ac.ir/article-1-1120-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 13، شماره 3 - ( 1400 ) برگشت به فهرست نسخه ها
پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education