[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
درباره نشریه::
اخلاق نشر::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
ثبت شده در

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (17760 مشاهده)
ارزشیابی اثر بخشی برنامه کارآموزی در عرصه دانشجویان پرستاری با استفاده از الگوی کرک پاتریک (13589 مشاهده)
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (13174 مشاهده)
مقایسه دو روش سخنرانی سنتی و سخنرانی همراه با case در آموزش فیزیولوژی غدد (11988 مشاهده)
پروفشنالیزم (حرفه‌ای گری) پزشکی و آموزش آن به دانشجویان (11834 مشاهده)
اولویت بندی موضوعات پژوهش در آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روش دلفی (11001 مشاهده)
تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (10762 مشاهده)
آنالیز آزمون های چند گزینه ای دروس تخصصی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1388 (9978 مشاهده)
بررسی چگونگی استفاده از روشهای یادگیری بالینی و عوامل موثر بر آن (9959 مشاهده)
تعیین عوامل ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (9914 مشاهده)
تدریس اثربخش؛ رویکردی براساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان (9776 مشاهده)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (9756 مشاهده)
طراحی ابزار سنجش بهره وری نیروی انسانی (9640 مشاهده)
نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی: اولویت‌ها- راهکارها (9362 مشاهده)
دیدگاه دانشجویان پرستاری درمورد نقش پرستاران درآموزش بالینی آن‌ها از طریق یادگیری اجتماعی (9219 مشاهده)
ویژگی‌های استاد خوب از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (9211 مشاهده)
مقایسه تأثیر دو الگوی آموزشی معلم مدار و فرد مدار بر میزان یادگیری مهارتهای دانشجویان پرستاری (9163 مشاهده)
رابطه تاب آوری و سبک های دلبستگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (9141 مشاهده)
بررسی نظرات اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در خصوص عوامل ایجاد انگیزه شغلی (9070 مشاهده)
بررسی نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1386 (8854 مشاهده)
دیدگاه دستیاران رشته‌های تخصصی در مورد روش ارزشیابی مهارت‌های عملی با مشاهده مستقیم(DOPS) در دانشگاه علوم پزشکی گیلان (8821 مشاهده)
بررسی همبستگی خودکارآمدی با عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری کارآموز در عرصه (8767 مشاهده)
ارزشیابی فرآیند برنامه های آموزش مداوم از دیدگاه پزشکان شرکت کننده در برنامه های مدون (8440 مشاهده)
بررسی تأثیر آموزش در مرکز مهارتهای بالینی بر آگاهی احیاء قلبی ریوی پزشکان و پرستاران شاغل در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1383 (8189 مشاهده)
نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به عوامل مؤثر بر یادگیری بالینی (8167 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مکاتب و نظریه های روانشناسی پرورشی (7938 دریافت)
اعتبارسنجی و تحلیل عاملی تاییدی نسخه فارسی پرسشنامه کارکرد های مربیگری در کارکنان بیمارستانی (6330 دریافت)
تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (4860 دریافت)
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (4533 دریافت)
رابطه تاب آوری و سبک های دلبستگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (4476 دریافت)
الگومداری و منتورینگ (مربی گری) درآموزش پرستاری: یک مطالعه مروری (4092 دریافت)
بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1392 (3864 دریافت)
همبستگی عزت نفس و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مامایی (3670 دریافت)
مقایسه تأثیر دو الگوی آموزشی معلم مدار و فرد مدار بر میزان یادگیری مهارتهای دانشجویان پرستاری (3438 دریافت)
نقش ابعاد یادگیری خودراهبر در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (3301 دریافت)
نقش سلامت معنوی و ذهن آگاهی در سرمایه روانشناختی دانشجویان (3292 دریافت)
رابطه سازگاری شغلی با توانمندسازی روان‌شناختی و فرسودگی شغلی اعضای هیات علمی (3254 دریافت)
پژوهش های کیفی در آموزش (1) (3244 دریافت)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (3235 دریافت)
آموزش مبتنی بر عملکرد چیست؟ (3202 دریافت)
آموزش بین حرفه ای: راه کاری جهت بهبود مراقبت سلامت (3090 دریافت)
بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (3072 دریافت)
رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی (2856 دریافت)
بررسی میزان رعایت ایمنی بیمار بر اساس استانداردهای بیمارستان های دوستدار بیمار در مراکز آموزشی، درمانی شهر رشت (2774 دریافت)
تاثیر کاربرد روش یادگیری کوآنتومی بر یادگیری های درسی دانشجویان (2757 دریافت)
بررسی ویژگی های تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری- مامایی (2747 دریافت)
ضرورت کاربرد نقشه های مفهومی در آموزش بالینی دانشجویان (2670 دریافت)
تأثیر نرم افزار آموزشی بر یادگیری مهارت های بالینی دانشجویان (2599 دریافت)
رابطه بین خلاقیت هیجانی با اشتیاق تحصیلی دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد (2518 دریافت)
بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش نگرش بین حرفه ای تیم سلامت(AHPQ) در ایران (2451 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 15501 بازدید)
راهنمای نگارش ( 10636 بازدید)
تعهدنامه اولیه ( 9313 بازدید)
تعهدنامه نهایی ( 8916 بازدید)
شیوه نگارش ( 7235 بازدید)
آدرس ( 6471 بازدید)
اهداف ( 5760 بازدید)
نمایه ها ( 5717 بازدید)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 5673 بازدید)
اعضاء شورای نویسندگان ( 5503 بازدید)
شیوه نگارش فهرست منابع ( 4563 بازدید)
فرایند بررسی مقالات ( 4305 بازدید)
اخلاق نشر ( 2587 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
راه‌اندازی پایگاه جدید ( 45 ارسال)
خوش آمدید ( 24 ارسال)
راهنمای نگارش ( 24 ارسال)
تعهدنامه اولیه ( 24 ارسال)
اعضاء شورای نویسندگان ( 23 ارسال)
شیوه نگارش ( 22 ارسال)
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 22 ارسال)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 22 ارسال)
آدرس ( 20 ارسال)
تعهدنامه نهایی ( 14 ارسال)
نمایه شدن مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی در بانک اطلاعات نشریات کشور Magiran ( 14 ارسال)
نمایه شدن فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی در پایگاه اطلاعات علمی(SID) ( 13 ارسال)
اهداف ( 12 ارسال)
انگلیسی شدن فصلنامه ( 5 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 774 چاپ)
شیوه نگارش ( 544 چاپ)
راهنمای نگارش ( 539 چاپ)
تعهدنامه اولیه ( 532 چاپ)
آدرس ( 521 چاپ)
اعضاء شورای نویسندگان ( 515 چاپ)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 504 چاپ)
اهداف ( 486 چاپ)
تعهدنامه نهایی ( 478 چاپ)
شیوه نگارش فهرست منابع ( 401 چاپ)
خوش آمدید ( 387 چاپ)
نمایه ها ( 360 چاپ)
فرایند بررسی مقالات ( 301 چاپ)
    ... آمار بیشتر

پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education