[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
درباره نشریه::
اخلاق نشر::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
ثبت شده در

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
مقایسه دو روش سخنرانی سنتی و سخنرانی همراه با case در آموزش فیزیولوژی غدد (9096 مشاهده)
اولویت بندی موضوعات پژوهش در آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روش دلفی (7371 مشاهده)
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (7074 مشاهده)
تعیین عوامل ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (6621 مشاهده)
آنالیز آزمون های چند گزینه ای دروس تخصصی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1388 (6407 مشاهده)
تدریس اثربخش؛ رویکردی براساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان (6327 مشاهده)
بررسی چگونگی استفاده از روشهای یادگیری بالینی و عوامل موثر بر آن (6171 مشاهده)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (6060 مشاهده)
طراحی ابزار سنجش بهره وری نیروی انسانی (6034 مشاهده)
مقایسه تأثیر دو الگوی آموزشی معلم مدار و فرد مدار بر میزان یادگیری مهارتهای دانشجویان پرستاری (6028 مشاهده)
ویژگی‌های استاد خوب از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (5977 مشاهده)
دیدگاه دانشجویان پرستاری درمورد نقش پرستاران درآموزش بالینی آن‌ها از طریق یادگیری اجتماعی (5951 مشاهده)
بررسی نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1386 (5909 مشاهده)
پروفشنالیزم (حرفه‌ای گری) پزشکی و آموزش آن به دانشجویان (5904 مشاهده)
دیدگاه دستیاران رشته‌های تخصصی در مورد روش ارزشیابی مهارت‌های عملی با مشاهده مستقیم(DOPS) در دانشگاه علوم پزشکی گیلان (5753 مشاهده)
بررسی نظرات اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در خصوص عوامل ایجاد انگیزه شغلی (5631 مشاهده)
نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی: اولویت‌ها- راهکارها (5520 مشاهده)
ارزشیابی فرآیند برنامه های آموزش مداوم از دیدگاه پزشکان شرکت کننده در برنامه های مدون (5366 مشاهده)
بررسی تأثیر آموزش در مرکز مهارتهای بالینی بر آگاهی احیاء قلبی ریوی پزشکان و پرستاران شاغل در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1383 (5193 مشاهده)
بررسی مهارت‌های تفکر انتقادی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج (5125 مشاهده)
نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به عوامل مؤثر بر یادگیری بالینی (5109 مشاهده)
بررسی نظر دانشجویان، اساتید و مدیران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درمورد تاثیر ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان بر عملکرد آموزشی آنان (5072 مشاهده)
عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: مقایسه دیدگاه دانشجویان و خود ارزیابی اساتید (5041 مشاهده)
بررسی نحوه اجرای طرح ارزشیابی درونی در گروه‌های آموزشی تخصصی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال تحصیلی86 -1385 (5037 مشاهده)
ارزشیابی درونی گروه آموزشی روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (4909 مشاهده)
بررسی همبستگی خودکارآمدی با عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری کارآموز در عرصه (4890 مشاهده)
اهمیت بیمار استاندارد شده در آموزش و چگونگی آماده سازی آن (4888 مشاهده)
مقایسه گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی پیوسته پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و آزاد اسلامی شهر یزد (4779 مشاهده)
بررسی آگاهی و نگرش دندانپزشکان عمومی شهر رشت پیرامون بیماری‌های ایدز و هپاتیت (4749 مشاهده)
مقایسه عوامل استرس زا در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا (4706 مشاهده)
ارزیابی فرآیند آموزش مداوم پرسنل آزمایشگاهی شاغل در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر (4697 مشاهده)
دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در مورد عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی و ارائه راهکارهای مناسب (4643 مشاهده)
بررسی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 1388 (4600 مشاهده)
بررسی مهارتهای ارتباطی کارورزان ،دستیاران و اعضاء هیئت علمی بالینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1382 (4584 مشاهده)
دیدگاه دانشجویان پرستاری در باره‌ی عوامل تنش‌زای آموزش بالینی (4581 مشاهده)
نگرش دانشجویان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی (4535 مشاهده)
نیازهای آموزش مداوم براساس نظرسنجی از پرستاران و ماماهای شاغل در بیمارستان‌های شرق گیلان در سال1387 (4494 مشاهده)
مقایسه عوامل تنش‌زای کارآموزی بالینی سال‌های تحصیلی دانشجویان کارشناسی پرستاری:علل و راهکارها (4484 مشاهده)
تاثیر آموزش مهارت های بالینی بر ارتقای یادگیری مهارت ها در کارآموزان بخش زنان (4461 مشاهده)
ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سال 1388 (4453 مشاهده)
بررسی نظرات دانشجویان پزشکی مقطع بالینی و پرسنل درمانی در رابطه با عوامل م‍‍‍‍ؤثر بر همکاری متقابل آن‌ها در بیمارستان‌های شهر یاسوج (4452 مشاهده)
ضرورت آموزش الکترونیک و موانع آن از دیدگاه کارشناسان آموزشی و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین (4429 مشاهده)
ضرورت کاربرد نقشه های مفهومی در آموزش بالینی دانشجویان (4385 مشاهده)
بررسی وضعیت آموزش پرستاران در رابطه با مقابله با حوادث غیر مترقبه (4361 مشاهده)
مطالعه تطبیقی کارکردهای سبک تفکر با یادگیری خودراهبر در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (4233 مشاهده)
بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (4232 مشاهده)
بررسی روش‌های آموزشی استفاده شده در یادگیری درس بافت‌شناسی عملی (4212 مشاهده)
دیدگاه اساتید رشته‌های علوم توانبخشی پیرامون اهمیت توانایی‌های بالینی در مراقبت مؤثر توانبخشی از بیماران مزمن (4193 مشاهده)
اجرا و ارزشیابی آموزش جامعه‌نگر به روش Service learning:یادگیری همزمان با ارائه خدمت در مرکز سالمندی (4161 مشاهده)
بررسی ترکیب هیات علمی گروه‌های پزشکی اجتماعی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور (4114 مشاهده)
جمع کل آمار: 535954

پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education