[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
درباره نشریه::
اخلاق نشر::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
ثبت شده در

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
مکاتب و نظریه های روانشناسی پرورشی (5410 دریافت)
اعتبارسنجی و تحلیل عاملی تاییدی نسخه فارسی پرسشنامه کارکرد های مربیگری در کارکنان بیمارستانی (4566 دریافت)
تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (3894 دریافت)
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (3731 دریافت)
رابطه تاب آوری و سبک های دلبستگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (3616 دریافت)
همبستگی عزت نفس و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مامایی (3181 دریافت)
الگومداری و منتورینگ (مربی گری) درآموزش پرستاری: یک مطالعه مروری (3116 دریافت)
بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1392 (2890 دریافت)
نقش ابعاد یادگیری خودراهبر در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (2775 دریافت)
آموزش مبتنی بر عملکرد چیست؟ (2637 دریافت)
نقش سلامت معنوی و ذهن آگاهی در سرمایه روانشناختی دانشجویان (2584 دریافت)
رابطه سازگاری شغلی با توانمندسازی روان‌شناختی و فرسودگی شغلی اعضای هیات علمی (2444 دریافت)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (2407 دریافت)
مقایسه تأثیر دو الگوی آموزشی معلم مدار و فرد مدار بر میزان یادگیری مهارتهای دانشجویان پرستاری (2337 دریافت)
پژوهش های کیفی در آموزش (1) (2332 دریافت)
ضرورت کاربرد نقشه های مفهومی در آموزش بالینی دانشجویان (2261 دریافت)
بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (2258 دریافت)
آموزش بین حرفه ای: راه کاری جهت بهبود مراقبت سلامت (2214 دریافت)
بررسی میزان رعایت ایمنی بیمار بر اساس استانداردهای بیمارستان های دوستدار بیمار در مراکز آموزشی، درمانی شهر رشت (2181 دریافت)
بررسی ویژگی های تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری- مامایی (2149 دریافت)
تاثیر کاربرد روش یادگیری کوآنتومی بر یادگیری های درسی دانشجویان (2037 دریافت)
رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی (2032 دریافت)
بررسی وضعیت آموزش پرستاران در رابطه با مقابله با حوادث غیر مترقبه (1924 دریافت)
تأثیر نرم افزار آموزشی بر یادگیری مهارت های بالینی دانشجویان (1907 دریافت)
بررسی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 1388 (1879 دریافت)
بررسی ابعاد ساختاری سازمان های دانش محور - مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان (1862 دریافت)
بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش نگرش بین حرفه ای تیم سلامت(AHPQ) در ایران (1859 دریافت)
بررسی مهارت‌های مدیریتی مورد نیاز دانشجویان پزشکی از دیدگاه دانشجویان و پزشکان شاغل: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی ایران (1855 دریافت)
رابطه بین خلاقیت هیجانی با اشتیاق تحصیلی دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد (1850 دریافت)
بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (1841 دریافت)
بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر الگوی باور بهداشتی بر میزان رعایت احتیاط های استاندارد در دانشجویان پزشکی (1818 دریافت)
بررسی همبستگی خودکارآمدی با عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری کارآموز در عرصه (1805 دریافت)
بررسی وضعیت خودشکوفایی با برخی از عوامل جمعیت‌شناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1394 (1795 دریافت)
تبیین تجارب پزشکان اورژانس ازموانع گرفتن شرح حال و انجام دقیق معاینه فیزیکی بیمار: یک مطالعه کیفی (1787 دریافت)
پروفشنالیزم (حرفه‌ای گری) پزشکی و آموزش آن به دانشجویان (1775 دریافت)
اولویت بندی موضوعات پژوهش در آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روش دلفی (1766 دریافت)
بررسی نقش خودکارآمدی تحصیلی و مهارت‌های ارتباطی بین فردی بر دیدگاه دانشجویان در ارزشیابی مبتنی بر آموزش تلفیقی (1736 دریافت)
کیفیت خدمات آموزشی ازدیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه بر اساس مدل سروکووال (1736 دریافت)
شناسایی عوامل موثر بر کیفیت برنامه‌های آموزشی و تاثیر آن‌ بر توانمندی‌های حرفه ای پرستاران (1728 دریافت)
تبیین فرآیند حرفه ای گرایی دانشجویان پزشکی در بالین (1728 دریافت)
بررسی وضعیت ابعاد عزت نفس در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان (1712 دریافت)
بررسی فرآیند ارزشیابی بالینی مبتنی بر Log Book برمیزان یادگیری شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی دانشجویان پرستاری (1706 دریافت)
رابطه عدالت سازمانی با رفتار سازمانی مثبت‌گرا و اشتیاق شغلی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان (1694 دریافت)
بررسی تاثیر آموزش‌ هوش‌ هیجانی‌ بر سلامت‌ عمومی ‌پرستاران‌ شاغل‌ در بخش‌های‌ بستری‌ بیمارستان‌ شفای‌ شهر رشت1392 (1644 دریافت)
بررسی چگونگی استفاده از روشهای یادگیری بالینی و عوامل موثر بر آن (1634 دریافت)
رابطه هوش هیجانی و توانمندسازی کارکنان مراکز بهداشت استان گیلان (1633 دریافت)
بررسی ساختار آموزشی دانشکده‌های پزشکی برتر دنیا (1601 دریافت)
نگرش دانشجویان رشته مامایی در مورد رشته تحصیلی‌شان (1593 دریافت)
تعیین عوامل ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (1589 دریافت)
مروری بر برجسته ترین الگوهای اجرایی آموزش بین حرفه‌ای در علوم سلامت در جهان (1581 دریافت)
جمع کل آمار: 275164

پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education