[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
درباره نشریه::
اخلاق نشر::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
ثبت شده در

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
مقایسه دو روش سخنرانی سنتی و سخنرانی همراه با case در آموزش فیزیولوژی غدد (9648 مشاهده)
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (8534 مشاهده)
اولویت بندی موضوعات پژوهش در آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روش دلفی (8106 مشاهده)
تعیین عوامل ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (7219 مشاهده)
آنالیز آزمون های چند گزینه ای دروس تخصصی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1388 (7027 مشاهده)
تدریس اثربخش؛ رویکردی براساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان (6855 مشاهده)
پروفشنالیزم (حرفه‌ای گری) پزشکی و آموزش آن به دانشجویان (6771 مشاهده)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (6731 مشاهده)
بررسی چگونگی استفاده از روشهای یادگیری بالینی و عوامل موثر بر آن (6720 مشاهده)
طراحی ابزار سنجش بهره وری نیروی انسانی (6649 مشاهده)
ویژگی‌های استاد خوب از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (6527 مشاهده)
مقایسه تأثیر دو الگوی آموزشی معلم مدار و فرد مدار بر میزان یادگیری مهارتهای دانشجویان پرستاری (6519 مشاهده)
دیدگاه دانشجویان پرستاری درمورد نقش پرستاران درآموزش بالینی آن‌ها از طریق یادگیری اجتماعی (6443 مشاهده)
بررسی نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1386 (6354 مشاهده)
بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (6345 مشاهده)
بررسی نظرات اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در خصوص عوامل ایجاد انگیزه شغلی (6290 مشاهده)
دیدگاه دستیاران رشته‌های تخصصی در مورد روش ارزشیابی مهارت‌های عملی با مشاهده مستقیم(DOPS) در دانشگاه علوم پزشکی گیلان (6280 مشاهده)
نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی: اولویت‌ها- راهکارها (6140 مشاهده)
ارزشیابی فرآیند برنامه های آموزش مداوم از دیدگاه پزشکان شرکت کننده در برنامه های مدون (5939 مشاهده)
بررسی تأثیر آموزش در مرکز مهارتهای بالینی بر آگاهی احیاء قلبی ریوی پزشکان و پرستاران شاغل در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1383 (5635 مشاهده)
عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: مقایسه دیدگاه دانشجویان و خود ارزیابی اساتید (5559 مشاهده)
نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به عوامل مؤثر بر یادگیری بالینی (5550 مشاهده)
بررسی نحوه اجرای طرح ارزشیابی درونی در گروه‌های آموزشی تخصصی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال تحصیلی86 -1385 (5532 مشاهده)
بررسی مهارت‌های تفکر انتقادی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج (5526 مشاهده)
بررسی نظر دانشجویان، اساتید و مدیران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درمورد تاثیر ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان بر عملکرد آموزشی آنان (5508 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (2696 دریافت)
تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (2340 دریافت)
همبستگی عزت نفس و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مامایی (1963 دریافت)
نقش ابعاد یادگیری خودراهبر در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (1807 دریافت)
ضرورت کاربرد نقشه های مفهومی در آموزش بالینی دانشجویان (1693 دریافت)
رابطه تاب آوری و سبک های دلبستگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (1560 دریافت)
الگومداری و منتورینگ (مربی گری) درآموزش پرستاری: یک مطالعه مروری (1451 دریافت)
نقش سلامت معنوی و ذهن آگاهی در سرمایه روانشناختی دانشجویان (1400 دریافت)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (1376 دریافت)
بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (1353 دریافت)
بررسی میزان رعایت ایمنی بیمار بر اساس استانداردهای بیمارستان های دوستدار بیمار در مراکز آموزشی، درمانی شهر رشت (1316 دریافت)
بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1271 دریافت)
بررسی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 1388 (1259 دریافت)
بررسی وضعیت آموزش پرستاران در رابطه با مقابله با حوادث غیر مترقبه (1257 دریافت)
بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1392 (1245 دریافت)
تعیین عوامل ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (1224 دریافت)
رابطه عدالت سازمانی با رفتار سازمانی مثبت‌گرا و اشتیاق شغلی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان (1152 دریافت)
بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر الگوی باور بهداشتی بر میزان رعایت احتیاط های استاندارد در دانشجویان پزشکی (1149 دریافت)
بررسی فرآیند ارزشیابی بالینی مبتنی بر Log Book برمیزان یادگیری شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی دانشجویان پرستاری (1148 دریافت)
آموزش مبتنی بر عملکرد چیست؟ (1144 دریافت)
بررسی چگونگی استفاده از روشهای یادگیری بالینی و عوامل موثر بر آن (1142 دریافت)
بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش نگرش بین حرفه ای تیم سلامت(AHPQ) در ایران (1106 دریافت)
کیفیت خدمات آموزشی ازدیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه بر اساس مدل سروکووال (1102 دریافت)
تبیین تجارب پزشکان اورژانس ازموانع گرفتن شرح حال و انجام دقیق معاینه فیزیکی بیمار: یک مطالعه کیفی (1101 دریافت)
بررسی ابعاد ساختاری سازمان های دانش محور - مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی کاشان (1099 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 6767 بازدید)
راهنمای نگارش ( 6414 بازدید)
تعهدنامه اولیه ( 5400 بازدید)
تعهدنامه نهایی ( 5043 بازدید)
آدرس ( 3981 بازدید)
شیوه نگارش ( 3946 بازدید)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 3506 بازدید)
اهداف ( 3425 بازدید)
اعضاء شورای نویسندگان ( 3408 بازدید)
نمایه ها ( 2706 بازدید)
شیوه نگارش فهرست منابع ( 2081 بازدید)
فرایند بررسی مقالات ( 2000 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
راه‌اندازی پایگاه جدید ( 45 ارسال)
خوش آمدید ( 24 ارسال)
راهنمای نگارش ( 24 ارسال)
تعهدنامه اولیه ( 24 ارسال)
اعضاء شورای نویسندگان ( 23 ارسال)
شیوه نگارش ( 22 ارسال)
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 22 ارسال)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 22 ارسال)
آدرس ( 20 ارسال)
تعهدنامه نهایی ( 14 ارسال)
نمایه شدن مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی در بانک اطلاعات نشریات کشور Magiran ( 14 ارسال)
نمایه شدن فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی در پایگاه اطلاعات علمی(SID) ( 13 ارسال)
اهداف ( 12 ارسال)
انگلیسی شدن فصلنامه ( 5 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 390 چاپ)
تعهدنامه اولیه ( 322 چاپ)
آدرس ( 320 چاپ)
اعضاء شورای نویسندگان ( 303 چاپ)
راهنمای نگارش ( 303 چاپ)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 299 چاپ)
خوش آمدید ( 298 چاپ)
شیوه نگارش ( 294 چاپ)
اهداف ( 286 چاپ)
تعهدنامه نهایی ( 282 چاپ)
فصلنامه شدن مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 141 چاپ)
شیوه نگارش فهرست منابع ( 140 چاپ)
راه‌اندازی پایگاه جدید ( 126 چاپ)
فرایند بررسی مقالات ( 101 چاپ)
نمایه ها ( 92 چاپ)
انگلیسی شدن فصلنامه ( 75 چاپ)
    ... آمار بیشتر

پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education