[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
درباره نشریه::
اخلاق نشر::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
ثبت شده در

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
مقایسه دو روش سخنرانی سنتی و سخنرانی همراه با case در آموزش فیزیولوژی غدد (9095 مشاهده)
اولویت بندی موضوعات پژوهش در آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روش دلفی (7367 مشاهده)
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (7069 مشاهده)
تعیین عوامل ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (6614 مشاهده)
آنالیز آزمون های چند گزینه ای دروس تخصصی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 1388 (6402 مشاهده)
تدریس اثربخش؛ رویکردی براساس ارزیابی تدریس توسط دانشجویان (6326 مشاهده)
بررسی چگونگی استفاده از روشهای یادگیری بالینی و عوامل موثر بر آن (6171 مشاهده)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (6057 مشاهده)
طراحی ابزار سنجش بهره وری نیروی انسانی (6031 مشاهده)
مقایسه تأثیر دو الگوی آموزشی معلم مدار و فرد مدار بر میزان یادگیری مهارتهای دانشجویان پرستاری (6027 مشاهده)
ویژگی‌های استاد خوب از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (5976 مشاهده)
دیدگاه دانشجویان پرستاری درمورد نقش پرستاران درآموزش بالینی آن‌ها از طریق یادگیری اجتماعی (5950 مشاهده)
بررسی نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1386 (5909 مشاهده)
پروفشنالیزم (حرفه‌ای گری) پزشکی و آموزش آن به دانشجویان (5902 مشاهده)
دیدگاه دستیاران رشته‌های تخصصی در مورد روش ارزشیابی مهارت‌های عملی با مشاهده مستقیم(DOPS) در دانشگاه علوم پزشکی گیلان (5752 مشاهده)
بررسی نظرات اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در خصوص عوامل ایجاد انگیزه شغلی (5630 مشاهده)
نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی: اولویت‌ها- راهکارها (5518 مشاهده)
ارزشیابی فرآیند برنامه های آموزش مداوم از دیدگاه پزشکان شرکت کننده در برنامه های مدون (5360 مشاهده)
بررسی تأثیر آموزش در مرکز مهارتهای بالینی بر آگاهی احیاء قلبی ریوی پزشکان و پرستاران شاغل در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1383 (5192 مشاهده)
بررسی مهارت‌های تفکر انتقادی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج (5125 مشاهده)
نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به عوامل مؤثر بر یادگیری بالینی (5108 مشاهده)
بررسی نظر دانشجویان، اساتید و مدیران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درمورد تاثیر ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان بر عملکرد آموزشی آنان (5072 مشاهده)
عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: مقایسه دیدگاه دانشجویان و خود ارزیابی اساتید (5040 مشاهده)
بررسی نحوه اجرای طرح ارزشیابی درونی در گروه‌های آموزشی تخصصی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال تحصیلی86 -1385 (5036 مشاهده)
ارزشیابی درونی گروه آموزشی روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (4909 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
رابطه بین خودکارآمدی و خودشکوفایی با راهبردهای مقابله ای در دانشجویان (2063 دریافت)
تعیین رابطه بین فرسودگی تحصیلی با اشتیاق و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (1749 دریافت)
همبستگی عزت نفس و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مامایی (1720 دریافت)
ضرورت کاربرد نقشه های مفهومی در آموزش بالینی دانشجویان (1435 دریافت)
نقش ابعاد یادگیری خودراهبر در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (1390 دریافت)
اعتبار سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اندازه گیری محیط آموزشی (DREEM) (1162 دریافت)
بررسی میزان آگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (1147 دریافت)
رابطه تاب آوری و سبک های دلبستگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان (1124 دریافت)
بررسی میزان رعایت ایمنی بیمار بر اساس استانداردهای بیمارستان های دوستدار بیمار در مراکز آموزشی، درمانی شهر رشت (1112 دریافت)
تعیین عوامل ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (1088 دریافت)
الگومداری و منتورینگ (مربی گری) درآموزش پرستاری: یک مطالعه مروری (1076 دریافت)
نقش سلامت معنوی و ذهن آگاهی در سرمایه روانشناختی دانشجویان (1031 دریافت)
بررسی وضعیت آموزش پرستاران در رابطه با مقابله با حوادث غیر مترقبه (1023 دریافت)
بررسی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 1388 (1018 دریافت)
بررسی فرآیند ارزشیابی بالینی مبتنی بر Log Book برمیزان یادگیری شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی دانشجویان پرستاری (959 دریافت)
بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (936 دریافت)
اولویت بندی موضوعات پژوهش در آموزش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روش دلفی (925 دریافت)
بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1392 (919 دریافت)
تبیین تجارب پزشکان اورژانس ازموانع گرفتن شرح حال و انجام دقیق معاینه فیزیکی بیمار: یک مطالعه کیفی (902 دریافت)
بررسی همبستگی خودکارآمدی با عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری کارآموز در عرصه (896 دریافت)
بررسی چگونگی استفاده از روشهای یادگیری بالینی و عوامل موثر بر آن (891 دریافت)
بررسی تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر الگوی باور بهداشتی بر میزان رعایت احتیاط های استاندارد در دانشجویان پزشکی (861 دریافت)
بررسی نقش خودکارآمدی تحصیلی و مهارت‌های ارتباطی بین فردی بر دیدگاه دانشجویان در ارزشیابی مبتنی بر آموزش تلفیقی (859 دریافت)
کاربرد پادکست در آموزش ، رویکردی نوین در توسعه آموزش الکترونیک (844 دریافت)
کیفیت خدمات آموزشی ازدیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه بر اساس مدل سروکووال (842 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 5502 بازدید)
راهنمای نگارش ( 5455 بازدید)
تعهدنامه اولیه ( 4522 بازدید)
تعهدنامه نهایی ( 4160 بازدید)
آدرس ( 3380 بازدید)
شیوه نگارش ( 3233 بازدید)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 2949 بازدید)
اعضاء شورای نویسندگان ( 2860 بازدید)
اهداف ( 2855 بازدید)
نمایه ها ( 1862 بازدید)
فرایند بررسی مقالات ( 1449 بازدید)
شیوه نگارش فهرست منابع ( 1400 بازدید)
فصلنامه شدن مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 1231 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
راه‌اندازی پایگاه جدید ( 45 ارسال)
خوش آمدید ( 24 ارسال)
راهنمای نگارش ( 24 ارسال)
تعهدنامه اولیه ( 24 ارسال)
اعضاء شورای نویسندگان ( 23 ارسال)
شیوه نگارش ( 22 ارسال)
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 22 ارسال)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 22 ارسال)
آدرس ( 20 ارسال)
تعهدنامه نهایی ( 14 ارسال)
نمایه شدن مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی در بانک اطلاعات نشریات کشور Magiran ( 14 ارسال)
نمایه شدن فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی در پایگاه اطلاعات علمی(SID) ( 13 ارسال)
اهداف ( 12 ارسال)
انگلیسی شدن فصلنامه ( 5 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 353 چاپ)
تعهدنامه اولیه ( 291 چاپ)
آدرس ( 288 چاپ)
راهنمای نگارش ( 272 چاپ)
اعضاء شورای نویسندگان ( 268 چاپ)
خوش آمدید ( 265 چاپ)
شیوه نگارش ( 261 چاپ)
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله ( 257 چاپ)
تعهدنامه نهایی ( 244 چاپ)
اهداف ( 244 چاپ)
فصلنامه شدن مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی ( 141 چاپ)
راه‌اندازی پایگاه جدید ( 126 چاپ)
نمایه شدن فصلنامه پژوهش در آموزش علوم پزشکی در پایگاه اطلاعات علمی(SID) ( 73 چاپ)
فرایند بررسی مقالات ( 72 چاپ)
شیوه نگارش فهرست منابع ( 64 چاپ)
نمایه شدن مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی در بانک اطلاعات نشریات کشور Magiran ( 61 چاپ)
انگلیسی شدن فصلنامه ( 61 چاپ)
    ... آمار بیشتر

پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education