[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
درباره نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: شیوه نگارش فهرست منابع ::

شیوه نگارش فهرست منابع مطابق با الگوی زیر باشد:

  کلیه منابع فارسی، تماماً به صورت انگلیسی و بر مبنای ونکور ارائه شوند. جهت نگارش منابع فارسی به زبان انگلیسی در صورتی که در منبع اصلی ترجمه انگلیسی عنوان مقاله،نام مجله یا کتاب در قسمتهای پشت جلد کتاب یا مقاله و یا در قسمت چکیده انگلیسی وجود داشته باشد از همان ترجمه انگلیسی استفاده می شود.درصورتی که ترجمه انگلیسی برای منبع فارسی در خود منبع اصلی ذکر نشده باشد لازم است «عنوان مقاله، اسم مجله و نیز اسم نویسندگان» آوا نویسی شود. همچنین با توجه به تغییرات احتمالی که در فرایند ویرایش مقاله صورت خواهد گرفت لازم است در نوشتن رفرنس از نرم افزار  endnote استفاده شود .

 درج  DOIبرای رفرنس هایی که از شناسه مذکور برخوردارند الزامی است .

الف) شیوه نگارش کتاب:

  الف- نویسنده. عنوان کتاب. شماره چاپ . شهر : ناشر ؛ سال

  Gall MD,Gall JP ,Walter RB. Educational research .7 th ed. Boston: Allyn and Bacon; 2003.

  الف-1: درصورتی که کتاب یا مقاله به فارسی باشد و ترجمه انگلیسی عنوان و نام مجله وجود داشته باشد، معادل انگیسی آورده شود. مانند «تجارب و درک دانشجویان پرستاری از مفهوم مربی اثر بخش در آموزش بالینی. نوشته موسی علوی، حیدرعلی عابدی در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی/ پاییز و زمستان1386».

  Alavi M, Abedi H. [Nursing students' experiences and perceptions of effective instruction].Iranian Journal of Medical Education 2008; 7(2):34-7. [Persian]

  الف-2: منبع اصلی یک کتاب یا مقاله فارسی است و ترجمه معادل انگلیسی ندارد، بنابراین منبع به صورت آوانویسی ارائه گردد. مانند: «نیکیار عبدالرسول. قلب کودک من. اصفهان: نشر کنکاش، انتشارات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان.1379.»

  Nykyar A. [Ghalbe Koodak Man]. Isfahan: :kankash and Isfahan University of Medical Sciences; 2000.[Persian]

  مجله انگلیسی:

  Aultman LP. An unexpected benefit of formative student evaluations. College Teaching 2006; 54(3): 251-8.

  کتاب انگلیسی:

  Gall MD, Gall JP, Borg WR. Educational research: an introduction. 7th ed.Boston: Allyu and Baccon: Co.2003.

  صفحه وب:

  Grant Results. Time pressures leave doctors dissatisfied. [Cited 2006 Sept20 ]. Available from:

  http:// www.rwjf.org/reports/grr/027069.htm

  مقاله ای در پیوست مجله:

  Wyatt SA, Vilensky W, Manlandro JJ,Derekker MA. Medical education in Substance abuse: from student to practicing Osteopathic Physician. J Am osteopath Assoc. 2005 ;105(6_suppl_3):18-25.

  هیچ مولفی داده نشده :

  21st century heart solution may have a sting in the tail. BMJ 2002; 325(7357):184.

  مقاله به صورتی که سازمان به عنوان مولف باشد:

  Diabetes Prevention Program Research Group. Hypertension, insulin, and proinsulin in participants with impaired glucose tolerance. Hypertension. 2002;40(5):679-86.

  پایان نامه تحصیلی:

  Borkowski MM. Infant sleep and feeding: a telephone survey of Hispanic Americans [dissertation]. Mount Pleasant (MI): Central Michigan University; 2002.

  مجموعه مقالات کنگره ها:

  Harnden P, Joffe JK, Jones WG, editors. Germ cell tumours V. Proceedings of the 5th Germ Cell Tumour Conference; 2001 Sep 13-15; Leeds, UK. New York: Springer; 2002.

لازم به ذکر است در صورتی که تعداد نویسندگان  شش نفر یا کمتر از شش نفر هستند باید نام همه آنان درج شود اگر اسامی افراد بیش از شش نفر باشد، ابتدا نام شش نفر اول را تایپ کرده و پس از درج یک ویرگول و یک فاصله، عبارت  ‘et al” را تایپ نماید.

دفعات مشاهده: 1102 بار   |   دفعات چاپ: 35 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.115 seconds with 834 queries by yektaweb 3388