Journal archive for Google Scholar Robot!

Research in Medical Education

پژوهش در آموزش علوم پزشکی



Volume 3, Number 1 (2011-4)


Qualitative Research in Medical Education
پژوهش های کیفی در آموزش (1)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Assessment of Continuous Medical Education Programs from Viewpoints of Eligible Physicians
ارزشیابی فرآیند برنامه های آموزش مداوم از دیدگاه پزشکان شرکت کننده در برنامه های مدون
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Perfectionism and Self-efficacy of Nurses in Rasht Hospitals
کمالگرایی و خودکارآمدی در پرستاران مراکز آموزشی درمانی شهر رشت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Role of Influencing Factors on Academic Performance of Midwifery Alumni at Kashan University of Medical Sciences (Kaums)
بررسی برخی عوامل همراه در عملکرد تحصیلی دانش آموختگان رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

دیدگاه پرسنل پرستاری در مورد اهمیت عوامل تسهیل کننده و بازدارنده آموزش به بیمار
دیدگاه پرسنل پرستاری در مورد اهمیت عوامل تسهیل کننده و بازدارنده آموزش به بیمار
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Students Viewpoints about Quality of Educational Health-Care at Arak University of Medical Sciences in 2009
بررسی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 1388
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Continuing Medical Education: Traditional or Electronic
آموزش مداوم پزشکان؛ حضوری یا غیر حضوری؟
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

E–Learning Needs and Barriers from Perspective of Educational Staffs and Faculty Members of Qazvin University of Medical Sciences
ضرورت آموزش الکترونیک و موانع آن از دیدگاه کارشناسان آموزشی و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles