[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
ثبت شده در

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
سامانه جامع رسانه های کشور

..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML ضرورت آموزش الکترونیک و موانع آن از دیدگاه کارشناسان آموزشی و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
عباس علامی *، فریبا درخشان، فاطمه صفدری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش مداوم پزشکان؛ حضوری یا غیر حضوری؟
حسن صلحی، علی سیروس، افسانه نوروزی، ایرج صدیقی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 1388
سعید چنگیزی آشتیانی *، محسن شمسی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML دیدگاه پرسنل پرستاری در مورد اهمیت عوامل تسهیل کننده و بازدارنده آموزش به بیمار
رویا منصورقناعی *، سهیلا مجیدی، رسول تبری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی برخی عوامل همراه در عملکرد تحصیلی دانش آموختگان رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
زهرا تقربی *، اسماعیل فخاریان، فخرالسادات میرحسینی، سیداصغر رسولی نژاد، حسین اکبری، حسین عاملی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML کمالگرایی و خودکارآمدی در پرستاران مراکز آموزشی درمانی شهر رشت
نادر حاجلو، ناصر صبحی قراملکی، مرتضی رهبر طارمسری *، مرجان حقیقت‌گو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزشیابی فرآیند برنامه های آموزش مداوم از دیدگاه پزشکان شرکت کننده در برنامه های مدون
ساقی موسوی *، هومان هاشمیان، حبیب صابر، مریم کولایی، عاطفه امیرمستوفیان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پژوهش های کیفی در آموزش (1)
جعفر صادق تبریزی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education