[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
ثبت شده در

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
سامانه جامع رسانه های کشور

..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تفکر انعکاسی نیاز امروز دانشگاه ها: یک دیدگاه و تجربه
عطیه نیکخواه، اکرم ثناگو، لیلا جویباری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر آموزش مبتنی بر نیازهای آموزشی بر یادگیری بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری
صغری گلی روشن، پروین عزیزنژاد روشن *، ثریا خفری، محمد قلی زاده گردرودباری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بازاندیشی در آموزش پزشکی : مروری بر مفاهیم، مدل ها، اصول و روش های تدریس بازاندیشی
معصومه رحیمی، فریبا حقانی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر آموزش فرآیند پرستاری بر تفکر انتقادی دانشجویان
عاطفه قنبری، آرزو منفرد *، طوبی حسین زاده، فاطمه مودب، آسیه صدیقی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه کمال‌گرایی با فرسودگی به واسطه درگیری تحصیلی
محمد حسن صیف، احمد رستگار، راحله ارشادی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML طراحی مدلی بومی برای بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران: مطالعه‌ای کیفی
حامد زمانی منش *، اباصلت خراسانی، تهمینه بختیاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی مؤلفه های خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
عبدالرحیم کاظمی وردنجانی، سعید حیدری سورشجانی *، فاطمه دریس
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش سرمایه روانشناختی در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان دانشکده تغذیه و صنایع غذایی
نوشین عمویی، علی اکبر عجم *، صدیقه بادنوا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education