[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: ::
برگشت به فهرست نشریات برگشت به فهرست مقالات
بررسی میزان اثربخشی آموزش با رویکرد حل مسأله بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سیروس منصوری *، میمنت عابدینی بلترک، حسین لشکری، ستار باقری
گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان، اردکان. یزد ، smansoori06@gmail.com
چکیده:   (22 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >



XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mansoori S, Abedini-beltark M, Lashkari H, Bagheri S. Effectiveness of Problem-Based Learning on Student's Academic Performance in Shiraz University of Medical Sciences: A quasi-experimental study. Research in Medical Education. 2017; 9 (1)
URL: http://rme.gums.ac.ir/article-1-383-fa.html
منصوری سیروس، عابدینی بلترک میمنت، لشکری حسین، باقری ستار. بررسی میزان اثربخشی آموزش با رویکرد حل مسأله بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز . پژوهش در آموزش علوم پزشكي. 1396; 9 (1)

URL: http://rme.gums.ac.ir/article-1-383-fa.html

برگشت به فهرست نشریات برگشت به فهرست مقالات
پژوهش در آموزش علوم پزشکی Research in Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.401 seconds with 799 queries by yektaweb 3388